probleme la pornirea de dimineata

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
cristinavasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm

Mesaj de cristinavasile » Joi Noi 06, 2008 4:58 pm

buna ziua,
de vreo doua luni, mitsuca mea face mofturi dimineata. concret, cateodata nu porneste la prima cheie. am intrebat si mi s-a spus ca poate fi din cauza injectoarelor, a pompei...asa ca am cumparat un aditiv pentru curatat injectoare. dar problema persista! cine imi poate da un sfat?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Noi 06, 2008 5:04 pm

cristinavasile, in primul rand, bine ai venit pe forum.
Poate ne zici si despre ce mitsu e vorba si ce motorizare ai.

Un moderator sau un admin sa mute topicul la Probleme tehnice.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Noi 06, 2008 5:05 pm

Man, nici macar nu ne zici ce masina ai...
Daca maisna nu e noua se poate sa aiba ceva probleme la aprindere. Bujiile le-ai scos sa te uiti la ele?

Avatar utilizator
cristinavasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm

Mesaj de cristinavasile » Joi Noi 06, 2008 5:11 pm

imi pare rau! (incurcat forumurile!) am mitsu carisma, 1,8 gdi din 1999

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 06, 2008 6:47 pm

.............

Avatar utilizator
cristinavasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm

Mesaj de cristinavasile » Joi Noi 06, 2008 10:06 pm

o sa verific.
multumesc.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Noi 06, 2008 10:51 pm

GDI este benzinar. Motorul de 1.8 GDI este un motor care (din cate stiu, a se verifica) poate avea probleme de la 60 de mii de km in sus in cazul folosirii de benzina neadecvata, asta insemnand ca pentru el este recomandata benzina > cifra octanica 95. In acest caz marea problema ar fi cred eu injectoarele.

Cel mai probabil, eu zic sa verifici bujiile, iar un set nou de 4 bujii NGK sunt vreo 60 RON. Oricum merita operatia de schimbare la vreo 60 de mii de km periodic.
O alta problema care sper sa nu o ai, dar pentru astea ar trebui sa iti semnalizeze computerul de bord (insa asta se intampla si in cazul bujiilor) sunt cele doua bobine de aprindere si fisele. Daca este asta problema cam doare, adica 1600-1800 RON originale. Am avut si eu problema cu un piston ca dadea uneori rateu si am verificat preturile dar bafta mea este ca au fost bujiile. Odata schimbate, totul e brici.

Sfaturile mele ar fi:
1. vezi daca iti da eroare in bord si in acest caz, fa un tester. Daca ai probleme la 1 singur piston, inseamna ca e bujie. Daca ai la doua, ori sunt doua bujii (al naibii coincidenta) ori verifica bobina de aprindere pentru pistoanele respective (parca e 1 cu 3 si 2 cu 4) si fisele.
2. daca nu ai eroare in bord, ori nu merge bine computerul de bord ori buba e mai naspa (injectoare sau ce o mai fi).
3. benzina cu multa apa???? baga un litru de acool etilic la un plin sa mai diluezi apa si schimba benzinaria de unde alimentezi.

Oricum sa ne ti la curent sa vedem cu ce putem ajuta.
bafta!

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Noi 08, 2008 8:53 pm

1.8 gdi de la mirsubishi este un motor cu injectie directa pe benzina!Probabil ca injectia directa este mai mofturoasa la rece decat cea indirecta! Iti recomand sa mergi la unexpert sa o puna pe computer poate se vede ceva acolo.
Pot fi bujiile daca porneste mai greu.

Avatar utilizator
cristinavasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm

Mesaj de cristinavasile » Mar Noi 11, 2008 11:54 am

va multumesc pentru sfaturi.
ieri am lasat-o la service, sa-i faca "radiografia" si acum astept rezultatul.

Avatar utilizator
cristinavasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm

Mesaj de cristinavasile » Joi Noi 20, 2008 7:19 pm

in targoviste nu gasesc un service care sa mi faca diagnosticarea pe calculator. am incercat sa gasesc in ploiesti un atelier, dar fara succes. cineva mi a spus ca s ar putea sa fie de la pompa de benzina, numai ca aia costa vreo 10 mil si nu vreau sa ma apuc sa cumpar toata masina de noua. in bucuresti mi e greu sa ajung ca nu cunosc orasul si nici nu prea am timp sa o fac.
as dori sa ma ajutati cu niste sugestii despre cum as putea cumpara softul si cablajul pentru diagnoza. ar fi cea mai buna solutie, in special pentru viitor, ca sa nu mi fac abonament pe drumurile romaniei de fiecare data cand am probleme cu masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori