Mitsubishi Racing Challenge
Salutare din nou... in primul rand felicitari tuturor castigatorilor si in special celui care a reusit sa isi apere titlul cu succes (Negrutzy). Dupa cum am mai spus si pe racingchallenge nu am putus sa ajung si la editia a doua sa imi apar si eu titlul .. Totusi am si eu 2 intrebari pentru cei care au participat la ambele editii:
1. Traseul a fost la fel ca la prima editie? - din cate am vazut din filmarea facuta din masina a fost la fel
2. se poate sa posteze cineva timpii tuturor castigatorilor pe clase ca sa imi fac si eu o idee de evolutii?
Multumesc si sper sa ne vedem si la editia a III-a... poate si pana atunci cu alte ocazii.
1. Traseul a fost la fel ca la prima editie? - din cate am vazut din filmarea facuta din masina a fost la fel
2. se poate sa posteze cineva timpii tuturor castigatorilor pe clase ca sa imi fac si eu o idee de evolutii?
Multumesc si sper sa ne vedem si la editia a III-a... poate si pana atunci cu alte ocazii.
- seb_the_01
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 03, 2008 3:59 pm
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (diablo_666)QUOTE (trappy)2. se poate sa posteze cineva timpii tuturor castigatorilor pe clase ca sa imi fac si eu o idee de evolutii?
Vezi ca am pus eu o poza cu timpii la mine pe jurnal.
Mesi... si wow... felicitari inca o data Negutzy.... vad ca ti-a folosit ziua aia de antrenament cu Titi Aur.
Vezi ca am pus eu o poza cu timpii la mine pe jurnal.
Mesi... si wow... felicitari inca o data Negutzy.... vad ca ti-a folosit ziua aia de antrenament cu Titi Aur.
QUOTE (trappy)Mesi... si wow... felicitari inca o data Negutzy.... vad ca ti-a folosit ziua aia de antrenament cu Titi Aur.
Merci mult. Intr-adevar ce am invatat acolo m-a ajutat foarte mult si de-abea cu ocazia asta am reusit sa constientizez si sa incerc sa pun in aplicare cele invatate. Pe strazile orasului sau chiar si pe drumuri de munte nu prea poti sa pui in aplicare ce te invata scoala de pilotaj. M-am uitat in ultimele zile de n ori la filmarea evolutiei mele din masina si m-a ajutat mult sa vad unde am mers bine si unde am gresit. Oricum sunt sigur ca se poate scoate sub 1:30 cu coltul cu umpic de antrenament.
De-abea astept sa fac inca o data scoala de pilotaj, pentru ca acum am lectia invatata de data trecuta si vad altfel lucrurile. :twisted:
Merci mult. Intr-adevar ce am invatat acolo m-a ajutat foarte mult si de-abea cu ocazia asta am reusit sa constientizez si sa incerc sa pun in aplicare cele invatate. Pe strazile orasului sau chiar si pe drumuri de munte nu prea poti sa pui in aplicare ce te invata scoala de pilotaj. M-am uitat in ultimele zile de n ori la filmarea evolutiei mele din masina si m-a ajutat mult sa vad unde am mers bine si unde am gresit. Oricum sunt sigur ca se poate scoate sub 1:30 cu coltul cu umpic de antrenament.
De-abea astept sa fac inca o data scoala de pilotaj, pentru ca acum am lectia invatata de data trecuta si vad altfel lucrurile. :twisted:
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
in primul rand vreau sa multumesc celor care m-au felicitat. intr-adevar am invatat destul de multe despre masina si comportamentul ei la limita pe care eu o puteam controla. a fost o experienta deosebita pe care abia astept sa o retraiesc.
acum sa "ma dau cu parerea" despre cele scrise mai sus, fiind perfect consitent ca unii ma vor injura si altii nu (cred ca mai multi sunt din prima categ).
in primul rand vreau sa zic ca ar trebui a vedem evenimentul ca un mod de fidelizare a clientului care este cu mult peste ce am mai vazut la alti dealeri.
in al doilea rand as vrea sa le explic celor care nu au avut permisiunea de a veni (si mie imi pare rau pt ei pentru ca ar fi fost competitia mai acerba sa spunem): sunt 2 firma MCAR - una e MCAR Distribution care este importatorul oficial mitsu si care vinde masinile la dealerii din tara, si mai este MCAR Traiding care este dealerul de pe bucuresti ca orice dealer(casa auto iasi spre ex). evenimentul a fost organizat de mcar traiding - adica dealerul, si de acolo a aprut problema participarii. eu pot spune ca am avut noroc ca am facut 2 revziii si am schimbat un parbriz la ei.
acum despre concurs.
nu mi s-a parut fair faptul ca au bagat in aceeasi oala lancer 1.5 (1 masina)cu 1.8 si 2.0 diesel(tot 1 masina) . de ce CZT-ul(tot numai un singur pilot) nu a fost bagat cu 1,5 spre ex sau cu lancer 1,8 (au putere asementoare) . sa nu ma intelegeti gresit , concurentii nu au aici nici o vina si ii felicit pe toti care au participat. dar dupa cum am vaz cu totii cristi a reusit cu lancer 1.5 sa castige .
in rest toate au fost super ok. poate reusim sa il inchiriem pe cel de la bc (selena) sa ne vedem cu totii.
am vazut ca multi despica firul in 4 si cauta partle negative ale acestui eveniment. atata timp cat am putut face ceva ce nu poti face oricand vrei tu , nu am platit nimic s.a.m.d eu zic sa il privim asa cum este si sa ne bucuram de ce a fost. stiti "vorba' aia" - "Calul de dar nu se cauta la dinti".
da se puteau face mai multe (cum ar fi daca tot au ramas cupe si sampanie sa ii acorde lui Simi premiu pt spectacol) ... dar degeaba comentam , ce a fot a fost frumos si atat. si eu am contestat prima mansa dar pana la urma distractia a fost factorul cel mai important dupa parerea mea.
sa auzim numai de bine
in primul rand vreau sa multumesc celor care m-au felicitat. intr-adevar am invatat destul de multe despre masina si comportamentul ei la limita pe care eu o puteam controla. a fost o experienta deosebita pe care abia astept sa o retraiesc.
acum sa "ma dau cu parerea" despre cele scrise mai sus, fiind perfect consitent ca unii ma vor injura si altii nu (cred ca mai multi sunt din prima categ).
in primul rand vreau sa zic ca ar trebui a vedem evenimentul ca un mod de fidelizare a clientului care este cu mult peste ce am mai vazut la alti dealeri.
in al doilea rand as vrea sa le explic celor care nu au avut permisiunea de a veni (si mie imi pare rau pt ei pentru ca ar fi fost competitia mai acerba sa spunem): sunt 2 firma MCAR - una e MCAR Distribution care este importatorul oficial mitsu si care vinde masinile la dealerii din tara, si mai este MCAR Traiding care este dealerul de pe bucuresti ca orice dealer(casa auto iasi spre ex). evenimentul a fost organizat de mcar traiding - adica dealerul, si de acolo a aprut problema participarii. eu pot spune ca am avut noroc ca am facut 2 revziii si am schimbat un parbriz la ei.
acum despre concurs.
nu mi s-a parut fair faptul ca au bagat in aceeasi oala lancer 1.5 (1 masina)cu 1.8 si 2.0 diesel(tot 1 masina) . de ce CZT-ul(tot numai un singur pilot) nu a fost bagat cu 1,5 spre ex sau cu lancer 1,8 (au putere asementoare) . sa nu ma intelegeti gresit , concurentii nu au aici nici o vina si ii felicit pe toti care au participat. dar dupa cum am vaz cu totii cristi a reusit cu lancer 1.5 sa castige .
in rest toate au fost super ok. poate reusim sa il inchiriem pe cel de la bc (selena) sa ne vedem cu totii.
am vazut ca multi despica firul in 4 si cauta partle negative ale acestui eveniment. atata timp cat am putut face ceva ce nu poti face oricand vrei tu , nu am platit nimic s.a.m.d eu zic sa il privim asa cum este si sa ne bucuram de ce a fost. stiti "vorba' aia" - "Calul de dar nu se cauta la dinti".
da se puteau face mai multe (cum ar fi daca tot au ramas cupe si sampanie sa ii acorde lui Simi premiu pt spectacol) ... dar degeaba comentam , ce a fot a fost frumos si atat. si eu am contestat prima mansa dar pana la urma distractia a fost factorul cel mai important dupa parerea mea.
sa auzim numai de bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori