Aditivi
Ma, mai ganditi si voi putini inainte sa va lasati dus de valul asta mirific ca va "intretineti" masina, folosind doar "ce e mai bun" pentru ea. Intrebare simpla. Voi chiar credeti ca niste gunoaie de firme specialiste in vandut placebo si alimentat placebo, DOAR ELE sunt in stare sa conceapa aceste tratamente care au rolul....sa il citez pe unu care a postat mai sus: "previn uzurile in locurile unde nu se lubrifiaza motorul" ???? UNDE nu lubrifiaza? Pe capacu' culbutorilor? Niste rahaturi de firme care prin alte tari au procese sau chiar au interdictie de a mai comercializa produsele astea minune. In orice industrie, mai ales una de genu, cand apare o idee dinasta revolutionara (daca chiar apare) sa nu credeti ca nu is inghititi de companii mari, cu piete enorme, cu interese enorme pe piata lubrifiantilor. Nu cred ca trebuie sa dam nume.
Asta unu la mana. DOI la mana. Aditivi de combustibili. Cica curata mat"z"ele instalatiei de alimentare. Boon, si ma rog....unde MAMA DRACU pleaca mizeriile alea? Sa nu imi veniti cu dume...le dizolva. Dizolvi 1, 2, 3...hai 10 compusi din rahatul prezent in combustibilii nostri, sau mai degraba ii transformi in ALTI compusi in urma unor reactii chimice, dar unde mama dracu dispar ma astfel inca sa nu te alegi cu injectoare partial sau total infundate si alte probleme bla bla bla ?
Si domnu care s-a pus pe masurat compresii la motor si apoi s-a facut mic. Ati avut grija ca cele doua teste "before" si "after" sa fie in ACELEASI conditii, atat cat se poate? Adica macar de avut grija asupra pozitiei pistoanelor, temperatura motorului .... si NU ce vezi pe bord, ca UNA e temperatura apei si alta e temperatura interna in camera de ardere, perioada de cand a fost oprit motorul. Sau daca s-a facut la rece, la fel, sa fie la ACEASI temperatura, etc. Nu m-as mira DELOC sa constat ca v-ati bagat capul in nisip putin prea repede.
Asta unu la mana. DOI la mana. Aditivi de combustibili. Cica curata mat"z"ele instalatiei de alimentare. Boon, si ma rog....unde MAMA DRACU pleaca mizeriile alea? Sa nu imi veniti cu dume...le dizolva. Dizolvi 1, 2, 3...hai 10 compusi din rahatul prezent in combustibilii nostri, sau mai degraba ii transformi in ALTI compusi in urma unor reactii chimice, dar unde mama dracu dispar ma astfel inca sa nu te alegi cu injectoare partial sau total infundate si alte probleme bla bla bla ?
Si domnu care s-a pus pe masurat compresii la motor si apoi s-a facut mic. Ati avut grija ca cele doua teste "before" si "after" sa fie in ACELEASI conditii, atat cat se poate? Adica macar de avut grija asupra pozitiei pistoanelor, temperatura motorului .... si NU ce vezi pe bord, ca UNA e temperatura apei si alta e temperatura interna in camera de ardere, perioada de cand a fost oprit motorul. Sau daca s-a facut la rece, la fel, sa fie la ACEASI temperatura, etc. Nu m-as mira DELOC sa constat ca v-ati bagat capul in nisip putin prea repede.
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am folosit si eu o singura data aditiv pentru combustibil Mitsubishi, luat de la serice-ul din Metalurgiei. Acolo mi-au spus ca dupa ce folosesc acest aditiv se va curata instalatia de alimentare si motorul va merge mai bine....sincer, eu nu am observat nici o diferenta...s-o fi curatat...nu s-o fi curatat...cine stie...
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Nu spun ca nu e de folos...doar ca eu nu am observat nici o diferenta inainte si dupa folosirea lui. Daca ar fi sa ma iau dupa ce au spus cei din service, ar fi trebuit sa am "alta masina". Poate ca aditivul isi face treaba, dar nu este sesizabila aceasta "curatare"a alimentarii pentru sofer. Cine stie....
- schultz_bz
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm
Am citit pe wikipedia cu ceva timp in urma cand am cumparat masina ca: Aditivii pentru ulei nu sunt cu nimic mai speciali decat un ulei 100% sintetic. Puteti citii compusii unui ulei sintetic (0W30,40) si sai comparati cu cei ai unui aditiv si o sa vedeti ca sunt identici. Daca gasesc articolul o sa-l postez.
Folosirea acestor "aditivi" este recomandata pentru motoare cu un grad de uzura marit deoarece creaza o pelicula ( teflon sau alte substante) pe pereti.
De asemenea pentru motoare noi se recomanda un ulei cu molecula cat mai mica pentru a creste performantele cum ar fi un ulei 5W30 sau 0W30
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html daca aveti rabdare cititi tot articolul inclusiv partea despre aditivi
Cred ca asa ceva ar ajuta mai mult motorul decat orice aditiv http://www.pre-luber.com/preluberkits.htm
Folosit impreuna cu un filtru de ulei magnetic sau chiar sport de la K&N
Folosirea acestor "aditivi" este recomandata pentru motoare cu un grad de uzura marit deoarece creaza o pelicula ( teflon sau alte substante) pe pereti.
De asemenea pentru motoare noi se recomanda un ulei cu molecula cat mai mica pentru a creste performantele cum ar fi un ulei 5W30 sau 0W30
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html daca aveti rabdare cititi tot articolul inclusiv partea despre aditivi
Cred ca asa ceva ar ajuta mai mult motorul decat orice aditiv http://www.pre-luber.com/preluberkits.htm
Folosit impreuna cu un filtru de ulei magnetic sau chiar sport de la K&N
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
@schultz - foarte bun linkul.......de aia avem nevoie. pacat ca e cam scump pentru buzunarele noastre de criza.
e buna (si adevarata) prima fraza de la ei: "the worst thing you can do to an engine, is start it"
sai ca sa ne intoarcem la aditivii nostrii, de aia zic producatorii de aditivi ca-s buni....ca cica fac nush ce pelicula pe camasi, si nu mai pornesti motorul pe uscat.
e buna (si adevarata) prima fraza de la ei: "the worst thing you can do to an engine, is start it"
sai ca sa ne intoarcem la aditivii nostrii, de aia zic producatorii de aditivi ca-s buni....ca cica fac nush ce pelicula pe camasi, si nu mai pornesti motorul pe uscat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori