Alianța Renault-nissan-mitsubishi Anunță Planul Pentru 2022

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Sep 16, 2017 7:49 pm

Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi anunță planul pentru 2022: 12 mașini electrice, 40 de mașini autonome, 4 platforme și 22 de motoare comune

http://www.automarket.ro/stiri/alianta- ... 79715.html



Alianța Renault-Nissan Mitsubishi va lansa 12 mașini electrice și 40 de mașini cu funcții autonome până în 2022. Cei 3 constructori vor utiliza 4 platforme și 22 de motoare comune.


Noua alianță Renault-Nissan-Mitsubishi a devenit în acest an cel mai mare constructor auto din lume, cu vânzări mai mari decât cele înregistrate de fostul lider, Grupul Volkswagen. Performanța a fost posibilă la scurt timp după ce Renault-Nissan a achiziționat Mitsubishi, iar acum cei 3 producători au anunțat un amplu plan de dezvoltare pe 6 ani, botezat Alliance 2022.

Noua strategie vizează dezvoltarea puternică a mașinilor electrice și autonome, dar și utilizarea la comun a celor mai multe platforme și motoare.

Strategia pentru împărțirea tehnologiilor:

● cei trei constructori vor utiliza 4 platforme comune și 22 de motoare comune, în creștere de la două platforme comune și 14 motoare comune în 2016. De asemenea, numărul total de motoare dezvoltate în cadrul Alianței va scădea de la 38 la 31;

● producătorii vor dezvolta o nouă platformă comună pentru modele subcompacte, dar și o nouă platformă comună pentru mașini electrice cu funcții autonome. Ambele se vor baza pe actuala arhitectură CMF, la care Mitsubishi va primi acces cel târziu în 2020;

● în total, Alianța estimează că va vinde 14 milioane de mașini în 2022, dintre care 9 milioane vor fi dezvoltate pe platforme comune;

● sistemele de infotainment și conectivitate vor fi comune în cadrul celor 3 producători.

Strategia pentru mașini electrice:

● Alianța va avea platforme scalabile pentru mai multe segmente până în 2020;

● 12 mașini electrice vor fi lansate până în 2022;

● Alianța va dezvolta o nouă familie de motoare electrice și baterii, care vor ajunge la o autonomie de peste 600 de kilometri conform standardului (depășit) NEDC. Noile baterii vor oferi o autonomie de 230 de kilometri (NEDC) pentru o încărcare de numai 15 minute, costurile de dezvoltare ale acestora vor scădea cu 30%, iar spațiul ocupat va scădea;

● Alianța va folosi noul sistem plug-in hybrid dezvoltat de Mitsubishi pentru mașinile din segmentele C și D.
Strategia pentru mașini autonome:

● în 2018, Alianța va lansa mașini care se pot conduce singure pe autostradă, cu o monitorizare permanentă din partea șoferilor;

● în 2020 va veni rândul mașinilor care se pot conduce singure și în orașe, dar cu condiția ca șoferii să fie atenți la mediu. În paralel, vor apărea primele mașini ale Alianței care se pot conduce singure pe autostrada cu o intervenție ocazională din partea șoferului;

● pentru 2022, Alianța promite lansarea primelor mașini complet autonome, în care intervenția șoferilor nu este necesară.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Sep 17, 2017 7:02 am

Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance To Launch 12 New EVs And A Robo-Taxi Service

http://www.carscoops.com/2017/09/renaul ... ce-to.html

The Renault-Nissan-Mitsubishi alliance has unveiled a six-year plan which calls on the companies to work together to cut costs and launch 12 new electric vehicles.

Presented by chairman Carlos Ghosn, the Alliance 2022 plan calls for the companies to double annual synergies to €10 ($11.9) billion and "accelerate collaboration on common platforms, powertrains, and next-generation electric, autonomous, and connected technologies."

As part of the plan, the companies will increase their use of common platforms. The alliance aims to build around nine million vehicles on four common platforms in 2022 and expects to "extend the use of common powertrains to 75 percent of total sales."

As previously mentioned, the alliance will launch 12 new electric vehicles by 2022. They will be underpinned by common electric vehicle platforms and share components even though they will be introduced in multiple segments.

Speaking of technology, 40 vehicles will be introduced with different levels of autonomous driving capability. Some will be fully autonomous and Ghosn says becoming an "operator of robo-vehicle ride-hailing services is a major part of the new mobility services strategy."

The alliance was light on specifics but confirmed plans to launch a new B-segment platform for mid-sized vehicles as well as a new EV platform with "advanced autonomous drive capability."

On the topic of electric vehicles, a new family of electric motors and batteries will be introduced in 2020. This will pave the way for a long-range electric vehicle which can travel more than 600 km (372 miles). The alliance also expects a 15 minute charging time will deliver a range of 230 km (142 miles) by 2022.

The alliance also plans to introduce a common infotainment and connectivity system as well as adopt Mitsubishi's plug-in hybrid system on C/D segment vehicles by 2022.


===============

AutoNews Now: Renault, Nissan, Mitsu plan 12 more EVs

http://www.autonews.com/article/2017091 ... 2-more-evs




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Sep 18, 2017 7:22 pm

Renault-Nissan-Mitsubishi vrea să lanseze 12 autovehicule cu emisii zero ÅŸi un robo-taxi până în 2020

http://www.zf.ro/business-international ... 0-16731885



Grupul Renault-Nissan-Mitsubishi intenÅ£ionează să lanseze 12 modele noi de autovehicule electrice până în 2020, a declarat ÅŸeful companiei într-un interviu exclusiv acordat CNBC. Carlos Ghosn, preÅŸedinte ÅŸi CEO al grupului, a anunÅ£at la sfârÅŸitul săptămânii trecute noul plan pe ÅŸase ani al grupului.

Grupul intenÅ£ionează de asemenea să introducă 40 de autovehicule cu grade diferite de autonomie, cât ÅŸi un serviciu de ride-hailing cu robo-taxiuri. „Acesta va fi dezvoltat în principal pentru utilizatorii comerciali“, a declarat Ghosn cu privire la robo-taxi.

„Există cerere solidă pentru multe companii ca Uber sau altele. Åži intenÅ£ionăm să intrăm în competiÅ£ie pentru că putem avea tehnologia care permite autovehicule autonome“.

Articol publicat în ediÅ£ia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.09.2017


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Sep 19, 2017 7:09 pm

Renault, Nissan, Mitsubishi target annual synergies of €10b in 6-year plan - focus on EVs, autonomous cars

https://paultan.org/2017/09/19/renault- ... mous-cars/

Mitsubishi joining to make it three members in the Alliance calls for a new plan, and the just-unveiled Alliance 2022 six-year plan is a big one with eye-popping numbers. Objectives include the doubling of annual synergies to €10 billion by the end of the plan, with more than nine million vehicles to share four common platforms. The use of common powertrains will cover 75% of total sales.

“To achieve this target, on one side Renault, Nissan and Mitsubishi will accelerate collaboration on common platforms, powertrains and next-generation electric, autonomous and connected technologies. From the other side, synergies will be enhanced by our growing scale. Our total annual sales are forecast to exceed 14 million units, generating revenues expected at $240 billion by the end of the plan,” explained Carlos Ghosn, chairman and CEO of the Alliance.

In the first half of 2017, Renault, Nissan and Mitsubishi volumes increased by 7% year-on-year to 5.27 million units, while sales of EVs reached a combined total of more than 500,000 units.

Total unit sales are expected to exceed 14 million vehicles per year by the end of the plan. Combined financial revenues are forecast to reach $240 billion by 2022, up more than 30% on the $180 billion aggregate revenues achieved in 2016.

The increased synergy target of €10 billion by the end of the plan follows a 16% rise in synergies in 2016 to €5 billion. The doubling will be achieved partially by contributions from Mitsubishi, specifically through deeper localisation, joint plant utilisation, common vehicle platforms, and an expanded presence in mature and emerging markets.

Additional synergies are expected from light commercial vehicles, aftersales and technology-sharing in electric vehicles, autonomous drive, connected cars and new mobility services. This will complement synergies from already converged functions in engineering; manufacturing engineering and supply-chain; purchasing and human resources.

On the product side, the target is to produce more than nine million vehicles on four common platforms, up from two million vehicles on two platforms in 2016. By the end of the plan, the three companies will share 22 engines out of a total of 31, compared with 14 engines out of a combined total of 38 in 2016.

The existing and fruitful Alliance common platform - the Common Module Family (CMF) architecture - will be extended to a new common EV platform with autonomous drive capability and to a new B-segment common platform. Mitsubishi will gain access to the CMF architecture and utilise common powertrains by 2020.

The Alliance 2022 plan also lays down technology building blocks that will contribute synergies by avoiding development duplication and providing better access to innovation for member companies. The three blocks are EVs, autonomous-drive and robo-vehicles, and connectivity and mobility services.

Everyone's harping on electric now, but the three Alliance members have long been in the game - think Nissan Leaf, Mitsubishi i-MiEV and Renault Zoe. Today, it's the global leader in pure EV sales and the goal is to remain at the top of the pile when it comes to “mainstream, mass market and affordable EVs” across the world.

The electrification building block will involve common, scalable EV platforms for multiple segments by 2020, with a forecast that 70% of EV volumes will be based on shared platforms by 2022. A new family of EV motor and batteries will be introduced from 2020 and there will be 12 new pure EVs launched by 2022.

The EVs planned will have much better range than today's cars. The target is more than 600 km of EV range in the New European Driving Cycle (the just-launched Nissan Leaf is rated at 378 km in the NEDC). The Alliance is also targeting 15 minutes charging time to deliver range of 230 km by 2022, up from 90 km in 2016 (NEDC) and a 30% decrease in battery cost from 2016 to 2022. The companies will also adopt Mitsubishi's new plug-in hybrid technology as the common C/D segment PHEV solution by 2022.

Besides EVs, self-driving cars are in vogue today, and the Alliance members “are on track” to launch 40 vehicles with different levels of autonomous drive (AD) tech by 2022. Test programmes are underway, and the timetable for AD deployment starts with “highly autonomous drive vehicle for use on highways - with a human driver's continuous monitoring of the environment” in 2018.

The target is to produce and AD car by 2020 that can be used in cities (with a human driver's continuous monitoring) and highways (with occasional human driver intervention). The end game is in 2022, when the group aims to have its first fully autonomous drive vehicle with no human driver intervention necessary.

Field tests are continuing on robo-vehicles with partners DeNA (Japan) and Transdev (France), and the Alliance is aiming to be a key operator of robo-vehicle ride-hailing mobility services, and a major player and provider of vehicles for public transit use and car-sharing.

Lastly, the Alliance Connected Vehicles and Mobility Services team is developing new mobility services and partnerships. New connectivity solutions for end-customers will be available in vehicles starting next year. These will include a common in-vehicle infotainment and connectivity system, and the launch of a Connected Cloud platform to manage all data interfaces.

The cloud platform will provide a gateway to AD capability for robo-vehicle services, self-driving delivery vehicles and shuttles. The Alliance says that it will deliver operational efficiencies for member companies such as improved logistics-management and enhanced use of data-sharing in manufacturing and as a mechanism to reduce warranty costs.

The connectivity plan will include the development of an open ecosystem that will allow new services and features to be deployed throughout the vehicle lifecycle.

“This plan will boost the growth and profitability of our member companies. We intend to deliver on growing synergies, with three autonomous companies cooperating with the efficiency of one. The Alliance has grown and performed with two members since 1999. With Alliance 2022, we will prove that we will grow and perform with three companies or more,” a bullish Ghosn concluded.


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Apr 26, 2018 6:26 pm

Nissan nu vrea să fuzioneze cu Renault: "Nu vedem niciun beneficiu"

http://www.automarket.ro/stiri/nissan-n ... 84221.html

Nissan nu este interesată să fuzioneze cu Renault, întrucât nu anticipează niciun beneficiu în acest sens și consideră că o unificare a operațiunilor ar putea genera efecte secundare.

Presa internațională a relatat la sfârșitul lunii martie că Renault și Nissan negociază în prezent oportunitatea unei fuziuni, iar informația a fost confirmată ulterior și de Carlos Ghosn, șeful Alianței.

Cu toate acestea, partenerii de la Nissan au dezvăluit prin vocea CEO-ului Hiroto Saikawa că nu anticipează niciun beneficiu de pe urma unei astfel de fuziuni, astfel că a minimalizat practic șansele de reușită ale intenției lui Ghosn.

"Nu văd niciun beneficiu în combinarea celor două companii. Cred că asta ar avea efecte secundare", a declarat Saikawa în cadrul unui interviu acordat publicaitiei japoneze Nikkei.

În plus, acesta afirmă că obiectivul său este ca Renault și Nissan să rămână independente și să colaboreze punctual în privința dezvoltării de tehnologii și a producției. "Scopul Alianței este ca membrii să rămână independenți și să maximizeze creșterea. Nu putem să încercăm să forțăm punctul de vedere al celor de la Nissan sau Renault. Trebuie să respectăm și opiniile Guvernului francez", a adăugat el.

În prezent, Renault deține 43% din Nissan, care deține la rândul său o participație de 15% la producătorul francez. Statul francez deține 15% din acțiunile Renault și este interesat de o fuziune cu scopul de a crește industria auto din Hexagon.

Via Nikkei


Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 25, 2018 11:32 am

Planurile Mitsubishi dupa intrarea in Alianta Renault-Nissan.

A doua generatie Outlander Phev va aparea in 2020.

Urmatoarea generatie L200/TRITON VA aparea in 2023, avand la baza platforma Nissan Navara.

In Asia, Mirage a inlocuit Mitsubishi Colt.

2019- Mirage va fi EV.
(Lancer in Japonia se numeste Galant fortis si in Tawian Lancer fortis.

Sedan construit in China ('Lancer EX' or 'Lanse Yishen). IN FABRICA unde se construieste Pajero.

(Mitsubishi Motors North America construieste Outlander Sport in uzina din Normal, Illinois.

(Noul Eclipse Cross este fabricat in Japonia, Okazaki )

Pajero Sport (Montero Sport in Mexico; Nativa in Latin America; Pajero Dakar in Brazil se fabrica in Indonesia, Jakarta.Aici se mai construiesc si modelele Colt L300 light si Xpander.

Shogun in UK, Montero in tarile latine si Pajero in Japan, China (Pah-HAIR-oh) si Australia (p'JEERoh).

Modelul pentru India este asamblat de catre partenerul Mitsubishi, Hindustan Motors.

https://www.just-auto.com/analysis/anal ... 79448.aspx



Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Iun 05, 2018 8:26 pm

Nissan renunta la diesel-uri, Renault si Dacia vor face la fel

http://voom.ro/nissan-renunta-la-diesel ... ce-la-fel/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Iun 14, 2018 5:52 pm

Șeful Renault va renunța la funcție înainte de finalul mandatului: “Se va întâmpla până în 2022, nu voi mai fi CEO”

http://www.automarket.ro/stiri/seful-re ... 85021.html

Șeful Renault, Carlos Ghosn, a anunțat că va renunța la poziția de CEO al companiei înainte de finalul mandatului său (2022), potrivit Financial Times. El va rămâne totuși președinte al constructorului și al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi.

.
În urmă cu câteva luni, acționarii Renault i-au acordat lui Carlos Ghosn încă un mandat de 4 ani la conducerea grupului. Mâna sa dreaptă este Thierry Bollore, Chief Operating Officer, care este favorit să devină viitorul șef al grupului după mandatul lui Ghosn.

De curând, Carlos Ghosn a dezvăluit publicației Financial Times că va renunța la poziția de CEO înainte de finalul mandatului.

“Se va întâmpla până în 2022 ca eu să nu mai fiu CEO al Renault,” a declarat Carlos Ghosn, potrivit FT.

Cu toate acestea, el ar urma să rămână președintele companiei și al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi.

Via Automotive News

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 15, 2018 12:15 pm

Alianţa Renault-Nissan va fi revizuită până în 2022 - Carlos Ghosn

Carlos Ghosn, directorul general al Renault, a afirmat vineri că alianţa dintre producătorul auto francez şi companiile auto nipone Nissan Motor şi Mitsubishi Motors Corp va fi revizuită până la finalul mandatului său, în 2022, transmite Bloomberg.

Alianţa funcţionează bine, dar a reprezentat un răspuns la circumstanţe specifice şi 'astăzi există întrebări dacă acest sistem poate continua. Este o întrebare legitimă la care va trebui să răspundem', a apreciat Ghosn, într-un interviu acordat postului de televiziune BFM.

Acesta a adăugat: 'Este necesar ca toată lumea să simtă o uşurare după rezolvarea acestei situaţii. Astăzi nu avem o problemă pe termen scurt - afacerea funcţionează, nu sunt conflicte. Încercăm să găsim o soluţie care să evite în timp problemele'.

Declaraţia preşedintelui alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi a fost făcută înaintea Adunării Generale a Acţionarilor Renault, care va avea loc vineri, la Paris, unde mandatul lui Ghosn în fruntea producătorului auto francez ar urma să fie prelungit oficial cu încă patru ani.

Analiştii susţin că la această întâlnire acţionarii Renault - şi în primul rând statul francez (care deţine 15% din Renault) - ar putea să se opună pachetului salarial de 7,4 miliarde de euro (nouă miliarde de dolari) acordat anul trecut lui Carlos Ghosn.

La Bursa de la Paris, acţiunile Renault au urcat vineri dimineaţă cu 1,1%, la 85,92 euro, evaluând compania la 25 de miliarde de euro (29 de miliarde de dolari).

Renault l-a numit pe Thierry Bollore în funcţia de director operaţional, pregătindu-l să devină director general. Ghosn a afirmat că Bollore este un candidat bun pentru această funcţie, dar în ultimă instanţă decizia va fi a Adunării Generale a Acţionarilor Renault.

Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producător mondial de automobile cu 10,6 milioane unităţi, mai mult decât Volkswagen şi Toyota. Alianţa regrupează zece mărci de automobile, 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

http://www.economica.net/alianta-renaul ... 55036.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Iun 16, 2018 6:59 am

Carlos Ghosn Set To Become Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance’s New CEO

https://www.carscoops.com/2018/06/carlo ... s-new-ceo/

Renault CEO Carlos Ghosn has told the Financial Times that he’s likely to step down as CEO of the French automaker before the end of his term is in 2022.

The 64-year old executive will however stay on as chairman of Renault, while moving forward as CEO and chairman of the Renault-Nissan-Mitsubishi alliance. Renault has yet to offer an official comment on the matter.

“You can suspect before 2022 I will stop being CEO of Renault,” said Ghosn during an interview.

Ghosn is currently focused on strengthening the relationship between Nissan and Renault and better-prepare the automakers for the current industry shift towards full electric and self-driving vehicles. To focus on this, in 2017 he handed over the day-to-day running of Nissan to Hiroto Saikawa.

Of course, this isn’t the first time Ghosn has hinted at assuming a different role. Back in 2012, he stated that he didn’t want to continue doing this into his 60s, while at the start of this year, he alluded to stepping down as Renault CEO during a hearing on industry policy, saying that managing three major companies wasn’t “sustainable”.

Last September, the alliance unveiled a 2022 mid-term plan targeting increasing annual synergies of more than 10 billion euros ($11.8 billion) – a significant increase from 5 billion in 2016, reports Autonews.

Moving forward, current Renault chief operating officer Thierry Bollore could be the one tasked with CEO duties once Ghosn steps down.



Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori