Pagina 1 din 1
Scris: Joi Mai 19, 2016 11:56 am
de Fantomas
Salutare
Din pacate azi am reusit sa fac un accident cu masina
A fost neatentia mea , si se pare ca acest lucru o sa ma coste scump.
Imi puteti spune va rog ce radiator imi recomandati ? Am gasit de la mai multi producatori , dar nu stiu care este bun sau care se potriveste.
Daca stie cineva specificatiile si marimile si numele producatorului as ramane recunoscator si dator.
Se merita sa cumpar unul nou ? sau sa caut la dezmembrari ?
Probabil daca nu exista cui la masina din fata , radiatorul ar fii fost si acum intact
Aceastea sunt pozele si se vede exact care sunt avariile.
Scris: Vin Mai 20, 2016 1:24 am
de daniel.doboseru
Eu-s de parere ca daca gasesti in dezmembrari unul intact, merita sa-l iei. Nu-i o piesa care sa prezinte uzura mecanica in timp, de aceea si o solutie second-hand ar fi ok. Sa fii foarte atent insa la tubulatura, mai ales acum dupa socul ce l-a suferit, sa nu ai pierderi de presiune.
Acuma, un intercooler de Evo sigur n-o sa-ti incapa in spatele barii, dar intereseaza-te poate poti pune unul de Ralliart (care din ce tin minte e intre astea doua ca dimensiune), si daca pe viitor te gandesti sa faci vreun upgrade sub capota, stii ca macar partea de racire ti-e rezolvata.
PS: superba extensia de bara din fata ...piesa aia centrala face o mare diferenta. Tu ti-ai cumprat-o?
Scris: Vin Mai 20, 2016 3:08 pm
de Fantomas
Salut Daniel,
Mersi de sfaturi
Asa a luam masina cu aceea extensie.
Azi am fost la service si din pacate se pare ca trebuie sa cumpar toate 3 radiatoarele.Am gasit la cineva care dezmembreaza cu 300E toate 3 ? E un pret ok ?
Piesele aftermarket ma costa cam in jur de 2000 lei
Scris: Vin Mai 20, 2016 3:32 pm
de daniel.doboseru
Sa inteleg ca intercooler-ul de la Lancer e un ansamblu de 3 radiatoare independente, nu-i un singur bloc? (sincer nu m-am uitat niciodata in detaliu la el). Daca vrei sa-l iei pe cel din dezmembrari, sa-i faci neaparat un test de presiune, si daca nu ai la dispozitie o sonda de presiune, astupa macar iesirea, baga aer de la un compresor, si vezi sa nu ai pierderi (de obicei se si aude daca scapa aer). Eventual il poti scufunda si in apa si te uiti dupa bule minuscule.
Apoi sa fii atent, mai ales in partea de jos, sa nu fie ruginit, sau fisurat (asta se vede la verifiarea anterioara).
Legat de pret, nu stiu ce sa spun ...nu cunosc piata ca sa pot compara
Scris: Vin Mai 20, 2016 3:59 pm
de Fantomas
Multumesc inca odata Daniel
Am sa fac maine toate testele posibile inainte sa cumpar.
Sincer vreau sa-mi repar masina , ca este deja de 5 ore in service si deja imi e dor de ea
Scris: Vin Mai 20, 2016 4:09 pm
de daniel.doboseru
Cunosc si eu am avut un incident; m-a lovit cineva in spate, si mi-a crapat bara, si vreo 3 zile mi-a stat in service pana au apucat aia s-o vopseasca si s-o puna pe cea noua.
Bine ca nu ai daune structurale, sau nu ai lovit cu roata ...acum, chestii de-astea minore oricui se pot intampla.
Scris: Vin Iun 03, 2016 2:45 pm
de marius85
Daca nu ai rezolvat chiar iti recomand sa iei de la dezmembrari, sunt originale si foarte ok ca pret, uite pe site-ul asta.
Daca vrei sa incerci ceva nou intra si aici .