Scris: Vin Apr 25, 2008 9:36 am
Salut ! Am avut o supriza cel putin dubuioasa zilele astea. Daca mai este pus pe undeva va rog sa stergeti/uniti.
Deci sa incepem:
- inspectie vizuala a masinii. Exterior si interior.
- de verificat functionarea butoanelor si functiilor ce se pot verifica (faruri, muzica, AC, geamuri electrice etc)
- verificati si nivelul lichidelor de la motor (antigel, lichid de frina, de spalat parbrizul)
- optionale ca roata de rezerva sau kit de depanare pana sau cine stie ce alte nebunii ( sa existe )
- trebuie sa primiti si manualul masinii (care apropo nu e de service, ci doar explicativ)
- trebuie sa primiti si chestia aia de circulatie provizorie ( care nu cred sa uite sa va o dea)
Dupa ce plecati:
- intrati in cel mai apropiat peco pentru urmatoarele:
- alimentati neaparat ( ca masina vine cu maxim 5 litri de benzina)
- faceti presiunea la roti, pentru ca astia care au tinut masina in parcul lor baga 3.5 atmosfere in roti si o sa va dirdiie dintii in gura; asta fiind chestia dubioasa rau de tot ca voiam sa o bag la verificat unghiurile )
Si ca o idee putin separata:
- de la dealer merita sa luati pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi,vesta, extinctor cca 1 mil). La Carrefour e ceva mai scump.
- alarma cred ca se merita pentru ca nu e exagerat de scump si include si montajul (recomand cea cu pager ungo, cea mai ieftina ce mi-am pus eu; ceva mai prietenoasa fata de viper)
- covorasele asa si asa: cele by-default sint sub orice critica de naspa. cele originale sint destul de scumpe insa poate merita.
Mai adaugati voi daca mai e ceva.
Sa conduceti cu placere !
Deci sa incepem:
- inspectie vizuala a masinii. Exterior si interior.
- de verificat functionarea butoanelor si functiilor ce se pot verifica (faruri, muzica, AC, geamuri electrice etc)
- verificati si nivelul lichidelor de la motor (antigel, lichid de frina, de spalat parbrizul)
- optionale ca roata de rezerva sau kit de depanare pana sau cine stie ce alte nebunii ( sa existe )
- trebuie sa primiti si manualul masinii (care apropo nu e de service, ci doar explicativ)
- trebuie sa primiti si chestia aia de circulatie provizorie ( care nu cred sa uite sa va o dea)
Dupa ce plecati:
- intrati in cel mai apropiat peco pentru urmatoarele:
- alimentati neaparat ( ca masina vine cu maxim 5 litri de benzina)
- faceti presiunea la roti, pentru ca astia care au tinut masina in parcul lor baga 3.5 atmosfere in roti si o sa va dirdiie dintii in gura; asta fiind chestia dubioasa rau de tot ca voiam sa o bag la verificat unghiurile )
Si ca o idee putin separata:
- de la dealer merita sa luati pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi,vesta, extinctor cca 1 mil). La Carrefour e ceva mai scump.
- alarma cred ca se merita pentru ca nu e exagerat de scump si include si montajul (recomand cea cu pager ungo, cea mai ieftina ce mi-am pus eu; ceva mai prietenoasa fata de viper)
- covorasele asa si asa: cele by-default sint sub orice critica de naspa. cele originale sint destul de scumpe insa poate merita.
Mai adaugati voi daca mai e ceva.
Sa conduceti cu placere !