Sfaturi de urmat la ridicarea masinii de la dealer
Salut ! Am avut o supriza cel putin dubuioasa zilele astea. Daca mai este pus pe undeva va rog sa stergeti/uniti.
Deci sa incepem:
- inspectie vizuala a masinii. Exterior si interior.
- de verificat functionarea butoanelor si functiilor ce se pot verifica (faruri, muzica, AC, geamuri electrice etc)
- verificati si nivelul lichidelor de la motor (antigel, lichid de frina, de spalat parbrizul)
- optionale ca roata de rezerva sau kit de depanare pana sau cine stie ce alte nebunii ( sa existe )
- trebuie sa primiti si manualul masinii (care apropo nu e de service, ci doar explicativ)
- trebuie sa primiti si chestia aia de circulatie provizorie ( care nu cred sa uite sa va o dea)
Dupa ce plecati:
- intrati in cel mai apropiat peco pentru urmatoarele:
- alimentati neaparat ( ca masina vine cu maxim 5 litri de benzina)
- faceti presiunea la roti, pentru ca astia care au tinut masina in parcul lor baga 3.5 atmosfere in roti si o sa va dirdiie dintii in gura; asta fiind chestia dubioasa rau de tot ca voiam sa o bag la verificat unghiurile )
Si ca o idee putin separata:
- de la dealer merita sa luati pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi,vesta, extinctor cca 1 mil). La Carrefour e ceva mai scump.
- alarma cred ca se merita pentru ca nu e exagerat de scump si include si montajul (recomand cea cu pager ungo, cea mai ieftina ce mi-am pus eu; ceva mai prietenoasa fata de viper)
- covorasele asa si asa: cele by-default sint sub orice critica de naspa. cele originale sint destul de scumpe insa poate merita.
Mai adaugati voi daca mai e ceva.
Sa conduceti cu placere !
Deci sa incepem:
- inspectie vizuala a masinii. Exterior si interior.
- de verificat functionarea butoanelor si functiilor ce se pot verifica (faruri, muzica, AC, geamuri electrice etc)
- verificati si nivelul lichidelor de la motor (antigel, lichid de frina, de spalat parbrizul)
- optionale ca roata de rezerva sau kit de depanare pana sau cine stie ce alte nebunii ( sa existe )
- trebuie sa primiti si manualul masinii (care apropo nu e de service, ci doar explicativ)
- trebuie sa primiti si chestia aia de circulatie provizorie ( care nu cred sa uite sa va o dea)
Dupa ce plecati:
- intrati in cel mai apropiat peco pentru urmatoarele:
- alimentati neaparat ( ca masina vine cu maxim 5 litri de benzina)
- faceti presiunea la roti, pentru ca astia care au tinut masina in parcul lor baga 3.5 atmosfere in roti si o sa va dirdiie dintii in gura; asta fiind chestia dubioasa rau de tot ca voiam sa o bag la verificat unghiurile )
Si ca o idee putin separata:
- de la dealer merita sa luati pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi,vesta, extinctor cca 1 mil). La Carrefour e ceva mai scump.
- alarma cred ca se merita pentru ca nu e exagerat de scump si include si montajul (recomand cea cu pager ungo, cea mai ieftina ce mi-am pus eu; ceva mai prietenoasa fata de viper)
- covorasele asa si asa: cele by-default sint sub orice critica de naspa. cele originale sint destul de scumpe insa poate merita.
Mai adaugati voi daca mai e ceva.
Sa conduceti cu placere !
Daca nu ai cerut covorase originale, atunci masina va veni cel mai probabil cu niste chestii de cauciuc pe care nu le-ai pune nici pe dacie. Poate e mai bine ca nu ai cerut originale ca sint destul de scumpe. Poate gasesti mai ieftin si originale sau cel putin mai calumea.
Si referitor ca firma autorizata, aceasta nu poate fi decit dealerul in principiu. Cita vreme respecti egalitatea aceasta, atunci poti sa o faci la orice dealer. In alta parte e posibil sa ai probleme ulterioare.
Si referitor ca firma autorizata, aceasta nu poate fi decit dealerul in principiu. Cita vreme respecti egalitatea aceasta, atunci poti sa o faci la orice dealer. In alta parte e posibil sa ai probleme ulterioare.
QUOTE (jules)- de la dealer merita sa luati pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi,vesta, extinctor cca 1 mil). La Carrefour e ceva mai scump.
Din cate stiu, tot asa trebuie un singur triunghi iar vesta nu este necesara decat pentru masini mai mari de 3.5 tone. Iar in Carrefour m-a costat o trusa medicala (completa), extinctor cu protectie (plasticul acela care ajuta sa nu se autodeclanseze in caz ca "fuge" prin portbagaj extinctorul) si un triunghi 72 RON. Extinctor si cutie medicala valabile pana in 2011 (conteaza mult asta, din cate stiu dealerii le dau cu valabilitate de vreun an, adica le au de mai mult timp in stoc)....
Din cate stiu, tot asa trebuie un singur triunghi iar vesta nu este necesara decat pentru masini mai mari de 3.5 tone. Iar in Carrefour m-a costat o trusa medicala (completa), extinctor cu protectie (plasticul acela care ajuta sa nu se autodeclanseze in caz ca "fuge" prin portbagaj extinctorul) si un triunghi 72 RON. Extinctor si cutie medicala valabile pana in 2011 (conteaza mult asta, din cate stiu dealerii le dau cu valabilitate de vreun an, adica le au de mai mult timp in stoc)....
- fantomas_22
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 14, 2008 9:33 pm
salut. acum 2 saptamani am achizitionat un lancer 1.8 benzina,toate bune si frumoase pana am fost sa ridic masina din otopeni de la tiriac auto.sunt foarte multumit de masina,chiar daca cosumul este un pic c-am mare dar nu se poate ca la o masina de 20.370euro sa nu primesti bricheta, covorase,cuva de cauciuc din portbagaj,etc. si multe altele . la toate cele ce mie imi lipsesc si as dorii sa le pun pe masina cei din show room au niste preturi de te trec fiorii :x :x
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlexHecy și 57 vizitatori