Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Mar 22, 2009 4:19 pm

ce simplu ar fi daca ar fi doar atat. dar mai e si placa de presiune care dupa ce se decaleste poti sa o lasi sa se raceasca cat vrei. rulmentul de presiune, soarele.

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Dum Mar 22, 2009 7:19 pm

terminativa ma baieti ca la liniute pleci putin cu frana de mana.......dacia are ambreiaj de 300k km........polo de 210k km si inca merge......daca il lasi sa se raceasca te tine o viata )

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mar Mar 24, 2009 5:59 am

cand imi dau seama ca ambreiajul e pe duca si trebuie schimbat ?!

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Mar 24, 2009 9:23 am

cand mai mult miroase dacat merge
atunci cand nu mai poti sa dai scart, cand masina pleaca greu de pe loc... sau daca se duce cumva placa nu mai poti sa bagi in viteza. dar eu zic ca mai e foarte mult pana acolo

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 24, 2009 9:28 am

QUOTE (SickneS @ Mar 24 2009, 05:59 AM) cand imi dau seama ca ambreiajul e pe duca si trebuie schimbat ?!

Pai cand e pe duca ambreiajul va patina. Asta inseamna ca atunci cand schimbi viteza vei vedea ca masina accelereaza in gol ca si cum ar fi in punctul mort pentru 1sec-2sec. Daca se intampla asta nu o sa te mai tina mult.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Mar 24, 2009 1:49 pm

"Definita" clasica si comportamentul cel mai usor de sesizat este:
QUOTE atunci cand nu mai poti sa dai scart, cand masina pleaca greu de pe loc... sau daca se duce cumva placa nu mai poti sa bagi in viteza
sau
tu accelerezi, motorul se tureaza cum trebuie dar masina nu mai trage. Este ceva care n-are cum sa-ti scape. Cum spunea Speedy e aproximativ la fel cum ai trece pe N si accelera in continuare.

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Mar Mar 24, 2009 1:51 pm

ori se tureaza in gol dupa car eprinde.......ori se tureaza si prinde dar mai mult patineaza.......si se tureaza mai mult in gol decat sa mearga...........exact....nu are cum sa-ti scape fenomenul....si crede-ma ca nu e unul deloc placut

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Mar 24, 2009 2:06 pm

Mai am si eu ceva de adaugat...

QUOTE (Dudu @ Mar 20 2009, 03:21 PM) Care apropo, mai mult il consumi daca stai 2 ore in trafic(numai viteza 1..mers ff incet) infernal decat la 1 liniuta Liniuta se termina repede, ca si forjarea ambreiajului, pelicula de ulei are grija sa nu creasca atat de brusc temperatura discului, cat sa-l termine..
Despre care pelicula de ulei vorbesti? Din cate tin eu minte Lancerul are sistem de ambreiaj uscat.

QUOTE (Dudu @ Mar 20 2009, 03:21 PM) Mai bine ne-am face griji cu schimbarile alea rapide de viteza, mai ales ca lancerul tinde sa agate,daca dam prea repede drumu la ambreiaj si am rupt vreun dinte din cutie... ne-am lins pe bot:)
Cutia in general reusesti s-o termini doar daca insisti sau ai multi CP.

Ambreiajul e veriga slaba din transmisie, d-aia e consumabil, printre altele rolul lui e si de a proteja (intr-o anumita masura) transmisia de eventualele socuri de putere. Discul de ambreiaj se uzeaza (adica se toceste materialul aderent, ca la placutele de frana) doar atunci cand e partial cuplat, nu cand e cuplat sau decuplat 100%.

Problema nu e asta, e normal ca discul de ambreiaj sa se uzeze si sa se schimbe.

Caldura excesiva insa, ce poate aparea din patinari indelungate, in special in sarcina (adica hi rpm, greutate mare) poate duce la decalirea arcului-diafragma ("soarele" cum este denumit argotic) ce isi va pierde proprietatile, apasarea generata de placa de presiune fiind din ce in ce mai redusa. Deci nu e musai ca discul sa fie terminat pentru ca acesta sa-nceapa sa patineze, dimpotriva.
Tot din cauzza caldurii pot aparea zone de decalire pe volanta/placa de presiune, acestea pot duce doar la vibratii la cuplare/decuplare, oricum nu mai conteaza din moment ce diafragma nu mai face treaba.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Apr 03, 2009 10:50 pm

QUOTE (bunyqu @ Jan 10 2009, 12:40 PM) sincer nu vad unde e protectia mediului daca fara ambreiaj se tureaza in blana. a motorului poate da.............sa nu pleci peste 3000rpm. eu mai degraba vad o protectie a ambreiajului
Da este o protectie, dar este o protectie pentru transmisie, sa nu dai socuri f mari la plecare.

Startul depinde de foarte multi factori si important este sa simti sau sa ai parate care-ti pot certifica timpii.
Totul depinde de cuplul la care inca mai ai aderenta la roti.
In primul rand este bine sa fie anvelopele incalzite.
Startul odata plecat prost se poate ajusta in mers dar cu sanse sa pierzi destul de mult in inantare.
La modele cu cuplu mare e bine sa le puneti in mers si sa le lasati sa mearga la ralanti, apoi accelerati. Observati la ce turatie incep sa patineze. Clar trebuie sa plecati putin sub acea turatie de motor cu asezare semirapida a ambreiajului, nu se elibereaza in lateral sau f brusc cu roti de strada.
Restul tine de mana si de masina.

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Dum Apr 05, 2009 11:27 am

are perfecta dreptate sebastian.........dar e pacat la o masina normala sa faci asa ceva. mai bine te dai din mers sau te alergi prin oras....e mult mai fun. daca ai un dragstter...atunci e altceva

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori