Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Ian 09, 2009 1:54 pm

Din motive de protectie a motorului si ....a mediului

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Sâm Ian 10, 2009 11:40 am

sincer nu vad unde e protectia mediului daca fara ambreiaj se tureaza in blana. a motorului poate da.............sa nu pleci peste 3000rpm. eu mai degraba vad o protectie a ambreiajului

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Ian 16, 2009 10:12 am

Ambreiajele mitsubishi au nevoie de muuulta protectie

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Vin Ian 16, 2009 9:28 pm

Daaa!Am auzit ca sunt cam "gingase" deh,nu le poti avea pe toate!

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Sâm Ian 17, 2009 9:26 pm

god damn it......

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Ian 28, 2009 12:25 pm

QUOTE (Sfinxul @ Jan 7 2009, 10:13 AM) La Lancer Classic 1,6 cuplu maxim e la 4000 rpm. Daca pleci de pe loc la turatia asta lasi destul de mult din cauciuc pe asfalt .... ca sa nu mai zic ca si transmisia ar putea avea de suferit.


Pt lancer clasic (1.6 si 2.0) undeva intre 2200 si 3000 rpm e punctul optim. depinde si de suprafata si cauciucuri. Cu plecare din 4000 masina sare pe topaie si nu pleaca deloc bine. doar daca ai frana de mana trasa si vrei sa faci burn.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Mar 16, 2009 10:58 am

Sunt fan demaraje nebune, sa va impart experientele mele:
E usor sa faci o cursa usoara cu o masina cu putini cai, indiferent de diesel sau benzina, pentru ca nu scartaie rotile atat de mult.La hyundai, aveand cuplu mai mic, plec mai bine, scartaie putin, dar isi revine..si se poate da drumu la ambreiaj lejer,si se poate calca acceleratia maxim.

Cu Lanceru DID e problem... are cuplu prea mare, putere prea mare si cutie prea scurta(treptele 1 si 2)
de aceea, in treapta 1 scartaie la orice turatie, daca o calci..ceea ce face ca o plecare buna sa fie destul de grea si obositoare pentru embreiaj..o plecare buna se face cu turatie maricica(2500-3000 d ture, sa fie turbina la capacitate maxima) si ambreiajul forjat ..abia aproape de 35 km/h sa se dea drumu de tot..altfel..la o plecare normala, rotile scartaie pe toate turatiile si schimbarea vitezei se va face pe la 30km/h, nu 40, cum scrie in bord..de aici..in treapta 2a pierzi mult..din nou, schimbarea vitezei se face cu putzin ambreiaj, pt ca altfel motorul se detureaza prea brusc si pierde elanul..chiar si treapta 3 de viteza, se face cu ff putzin ambreiaj...stilul asta e crima curata pentru ambreiaj..dar daca chiar va supara cineva..masina poate.

la masinile pe benzina, fara turbina..e cuplul mic si nu scartaie atat de rau..putzin, la inceput, apoi totul e ok..

O plecare f folositoare, si mai putzin stresanta la inceput este cea cu frana de mana: tii frana de mana trasa tare, faci forefecarea pana se ridica de cur masina si ...lasi frana de mana:) se streseaza putin ambreiajul, depinde cat de mult il tii cuplat cu frana de mana trasa..crede-ti-ma..merge..cu putin antrenament..te scuteste de scartaitul incontrolabil:D

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Mar 16, 2009 4:25 pm

Interesante sfaturi dar eu stiam ca masina se lasa de fundulet cand incerci sa pleci cu frana trasa, la fel cum stiam si ca poti sa "arzi" discul (bine, nu din prima) daca o tii atata din ambreiaj. Efectul e cam acelasi, dar mai bine dozezi acceleratia (si patinezi cauciucurile) decat sa patinezi ambreiajul, nu zic bine?

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Mar 16, 2009 6:13 pm

QUOTE dar mai bine dozezi acceleratia (si patinezi cauciucurile) decat sa patinezi ambreiajul, nu zic bine?
total de acord cu tine. Pretul unor cauciucuri este nesemnificativ pe langa cel al ambreajului.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Mar 19, 2009 11:43 am

sfaturi interesante
ma miram eu de ce tractorasul meu pica in bot cand dau sa plec mai in forta de la semafor ... insa nici ambreiajul nu vreau sa-l prajesc, oare se poate schimba pe garantie daca pateste ceva ?!

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori