Evo Diesel?
QUOTE (cry4me @ Mar 25 2011, 12:12 AM) Oricum mie mi se pare foarte aiurea sa ai autonomie cu curent 150 km (si aia mers la o anumita viteza, constanta, fara accelerari bruste). Adica eu vreau sa merg pana la constanta... din sibiu la constanta sunt undeva la 600 km deci trebuie sa fac 4 opriri, fiecare oprire trebuiind sa fie de ... 6-7 ore (cam atat dureaza incarcarea)... Trebuie sa fim si realisti, ca productia vehiculelor hibride este inca la inceput, mai este timp sa se lucreze la conceperea unor baterii mai capabile, sa aiba autonomie mare..
Un autovehicul hybrid are atat un motor care functioneaza pe combustibil conventional cat si unul sau mai multe motoare electrice, motorul clasic avand de asemenea si rol de reincarcare a acumulatorilor pentru motoarele electrice. Tu ai facut referire aici strict la un autovehicul electric.
Un autovehicul hybrid are atat un motor care functioneaza pe combustibil conventional cat si unul sau mai multe motoare electrice, motorul clasic avand de asemenea si rol de reincarcare a acumulatorilor pentru motoarele electrice. Tu ai facut referire aici strict la un autovehicul electric.
QUOTE (cry4me @ Mar 25 2011, 12:12 AM) .....pentru ca din punctul meu de vedere un diesel este mult mai practic si mai bun in comparatie cu un benzinar... verificati doar la performante, top speed, 0-100 km/h intre modelul 1.8 sau 2.0 benzina, si 1.8 sau 2.0 motorina... Am comparat performantele intre 2.0 benzina 140hp si 2.0 motorina, si se pare ca motorina iese castigatoare...
Nu e corect sa compari un motor pe benzina normal aspirat cu un turbo-diesel si sa tragi concluzia ca diesel-ul are performante mai bune.
Pentru obiectivitate compara 1.8 benzina atmosferic cu un performantele unui motor SDI de la VW de exemplu sau cu mai vechile 1.9 D de la Citroen-Peugeot.
sau 2.0 turbo benzina de pe Ralliart/Evo (240/295 CP) cu 2.0 turbo motorina (140, maxim 170 CP).
Cand inginerii vor reusi sa scoata dintr-un motor de 1500 cmc diesel fara supraalimentare 109 cp atunci o sa-mi scot palaria in fata diesel-ului si promit sa-mi mananc cerealele de dimineata cu motorina in loc de lapte. Dar deocamdata n-au reusit mai mult de 70 CP dintr-o cilindree de 1900 cmc.
Nu e corect sa compari un motor pe benzina normal aspirat cu un turbo-diesel si sa tragi concluzia ca diesel-ul are performante mai bune.
Pentru obiectivitate compara 1.8 benzina atmosferic cu un performantele unui motor SDI de la VW de exemplu sau cu mai vechile 1.9 D de la Citroen-Peugeot.
sau 2.0 turbo benzina de pe Ralliart/Evo (240/295 CP) cu 2.0 turbo motorina (140, maxim 170 CP).
Cand inginerii vor reusi sa scoata dintr-un motor de 1500 cmc diesel fara supraalimentare 109 cp atunci o sa-mi scot palaria in fata diesel-ului si promit sa-mi mananc cerealele de dimineata cu motorina in loc de lapte. Dar deocamdata n-au reusit mai mult de 70 CP dintr-o cilindree de 1900 cmc.
QUOTE (diablo_666 @ Mar 25 2011, 11:23 PM) Ceva-ceva tot am de comentat: 5.1% la 50-60 Km/h e mult, eu cu 1.8 benzina am scos fix 5.1% la viteza setata la 70 la ora. Desigur, peste 100 la ora, clar dieselul este mai economic. Si cuplul ala sa fim seriosi, ca in practica se simte pe la 2000...
Pe de alta parte, aici e vorba de Evo, chiar nu conteaza consumul, ci doar performanta, sper ca Mitsubishi sa aiba inteligenta sa nu amestece merele cu perele. Si ia-ti gandul, n-o sa-ti iei niciodata Evo nou la 20k EUR.
Nici nu vreau sa dau 20K ... undeva la 40 k ma astept sa coste, exact ca la modelul actual, insa consumul daca tot este diesel ma gandesc ca nu va sarii de un 15 daca o calci. La evo X daca ii dai in gura, eu zic ca sare de 20 lejer, si se observa..... La postul de mai sus cu partea "inginerii nu pot scoate un motor diesel fara turbo 109 cp" se poate scoate linistit , insa tot rolul il are turbina in putere, cuplu, consum! Nu poti compara cum ai zis tu 170 HP diesel, cu ralliart`ul de 240 NEVER Da iti zic ca daca`mi schimb turbina de la 170 hP ii mai bag un chip, mai umblu p`acolo, ii dau fum la ralliart Tu ai facut comparatie 170 hp vs 240 nu e corect
BTW cu consumul ala la benzinaru de 1.8... Nu stiu pe ce distanta ai scos, dar bag mana in foc ca pe mai mult de 15-20 km. Eu am facut exact 5-10 km, de la serviciu pana acasa (am doar o parte de vreo 3-4 km dreapta, in rest stradute etc, ca sa ajung acasa). Nu cred ca e acelasi scenariu :-D
Pe de alta parte, aici e vorba de Evo, chiar nu conteaza consumul, ci doar performanta, sper ca Mitsubishi sa aiba inteligenta sa nu amestece merele cu perele. Si ia-ti gandul, n-o sa-ti iei niciodata Evo nou la 20k EUR.
Nici nu vreau sa dau 20K ... undeva la 40 k ma astept sa coste, exact ca la modelul actual, insa consumul daca tot este diesel ma gandesc ca nu va sarii de un 15 daca o calci. La evo X daca ii dai in gura, eu zic ca sare de 20 lejer, si se observa..... La postul de mai sus cu partea "inginerii nu pot scoate un motor diesel fara turbo 109 cp" se poate scoate linistit , insa tot rolul il are turbina in putere, cuplu, consum! Nu poti compara cum ai zis tu 170 HP diesel, cu ralliart`ul de 240 NEVER Da iti zic ca daca`mi schimb turbina de la 170 hP ii mai bag un chip, mai umblu p`acolo, ii dau fum la ralliart Tu ai facut comparatie 170 hp vs 240 nu e corect
BTW cu consumul ala la benzinaru de 1.8... Nu stiu pe ce distanta ai scos, dar bag mana in foc ca pe mai mult de 15-20 km. Eu am facut exact 5-10 km, de la serviciu pana acasa (am doar o parte de vreo 3-4 km dreapta, in rest stradute etc, ca sa ajung acasa). Nu cred ca e acelasi scenariu :-D
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
De acord, nu e acelasi scenariu, dar eu am facut comentariu pe text, ai scris "la 50-60 km/h in treapta a 5`a".
In fine, suntem off-topic, la Evo nu trebuie sa conteze consumul, parerea mea. Si eu scot 20 consum daca ma infig in ea la modul cel mai sportiv. Probabil la Evo sare de 30, dar ce conteaza ?!?
In fine, suntem off-topic, la Evo nu trebuie sa conteze consumul, parerea mea. Si eu scot 20 consum daca ma infig in ea la modul cel mai sportiv. Probabil la Evo sare de 30, dar ce conteaza ?!?
cry4me,
cam amesteci treburile - compari motoare pe benzina aspirate cu turbodiesele de aceeasi capacitate cilindrica.
Nu o sa fac apologia acestei comparatii - au facut-o altii inaintea mea, un exemplu bun ar fi comparatia facuta de vw intre versiunile passat tdi de 2.0 si 2.0 tsi.
La mitsubishi ai putea sa compari un lancer 2.0 diesel cu un ralliart.
deci pe scurt ce avem:
- putere - 240 CP (benzina) versus 140 CP (diesel) - avantaj benzina;
- cuplu - 343 Nm (benzina) - 310 Nm (diesel) - avantaj benzina;
- Vmax - 220 km/h (benzina) - 207 km/h (diesel) - avantaj benzina;
- consum de carburant (extraurban / urban / mixt) - 8.1 / 13.9 / 10.2 (benzina) - 5.1 /8.3 / 6.3 - avantaj diesel;
- poluare totala - si ma refer aici si la NOx si PM - cred ca dieselul e mai poluant.
Ar mai fi si alte aspecte dar ma opresc aici cu acest gen de comparatie benzina (aspirata0 versus diesel (turboalimentat).
Legat de bateriile de tractiune, la momentul actual cam atat pot ele. In viitor o sa avem baterii ce vor oferi aceeasi autonomie ca si un rezervor de combustibil la preturi accesibile utilizatorului obisnuit.
La ora actuala poti sa faci aproximativ 400 km cu un plin de baterii cu o masina de aporape 300 CP. Cam atat faci si cu o masina pe benzina la putere echivalenta.
Sa avem rabdare.
cam amesteci treburile - compari motoare pe benzina aspirate cu turbodiesele de aceeasi capacitate cilindrica.
Nu o sa fac apologia acestei comparatii - au facut-o altii inaintea mea, un exemplu bun ar fi comparatia facuta de vw intre versiunile passat tdi de 2.0 si 2.0 tsi.
La mitsubishi ai putea sa compari un lancer 2.0 diesel cu un ralliart.
deci pe scurt ce avem:
- putere - 240 CP (benzina) versus 140 CP (diesel) - avantaj benzina;
- cuplu - 343 Nm (benzina) - 310 Nm (diesel) - avantaj benzina;
- Vmax - 220 km/h (benzina) - 207 km/h (diesel) - avantaj benzina;
- consum de carburant (extraurban / urban / mixt) - 8.1 / 13.9 / 10.2 (benzina) - 5.1 /8.3 / 6.3 - avantaj diesel;
- poluare totala - si ma refer aici si la NOx si PM - cred ca dieselul e mai poluant.
Ar mai fi si alte aspecte dar ma opresc aici cu acest gen de comparatie benzina (aspirata0 versus diesel (turboalimentat).
Legat de bateriile de tractiune, la momentul actual cam atat pot ele. In viitor o sa avem baterii ce vor oferi aceeasi autonomie ca si un rezervor de combustibil la preturi accesibile utilizatorului obisnuit.
La ora actuala poti sa faci aproximativ 400 km cu un plin de baterii cu o masina de aporape 300 CP. Cam atat faci si cu o masina pe benzina la putere echivalenta.
Sa avem rabdare.
Nu se poate asa ceva, cat ar fi de ecologisti si cat ar vrea sa urmeze trend-ul pietei isi pierde tot farmecul (adio traditie evo). Unde e placerea aia de a tura la extrem un motor pe benzina si unde o sa fie cand o sa ai de turat un "catar" diesle+hibrid sau ce o sa mai scoata migdalatii chiar de o sa scrie evo "..." pe el
Eu unul, cu toate ca sunt fan diesel din acelasi aspect ca cel precizat de majoritatea dintre voi, consum mai bun, cuplu mai bun in limitele decentei la consum, inainte sa scoata de pe piata evo X o sa fac tot posibilul sa imi achizitionez si eu unul
Asta cu 2.0 diesel vs benzina, daca aruncam un ochi in curtea vecinului cu imprumutul, noul gtd de la vw v-a scoate undeva la 210cp tinaind cont ca la noi deja s-a trecut la euro V pe diesel cu 1.8 sunt totusi sanse mici dar sunt sa imprumute iar agregatul si atuncea o sa se puna altfel problema la un diesel vs benzina, cred ca o sa cam planga cu vorbe rallyart-ul daca se va produce aceasca miscare. Asta este o parere personala referitoare la cilindree diesel vs benzina. Dar viitorul le v-a lamuri pe toate.
Mai preciza careva pe aici de viitorul biodiesel, cred ca este doar o infloritura de market chestia numita "biodiesel", o gluma proasta, tinand cont ca multi romani au renuntat la plantatul traditionalului porumb/grau (de`ale guri) in detrimentul rapitei, stiind ca in viitorul apropait o sa se ajunga la criza a alimentelor, o sa se duca de unde a venit biodiesel-ul. Viitorul o sa fie electric/solar. Cam atat am avut de precizat ca deja o iau pe aratura.
EVO cu CO 99+ forever
Eu unul, cu toate ca sunt fan diesel din acelasi aspect ca cel precizat de majoritatea dintre voi, consum mai bun, cuplu mai bun in limitele decentei la consum, inainte sa scoata de pe piata evo X o sa fac tot posibilul sa imi achizitionez si eu unul
Asta cu 2.0 diesel vs benzina, daca aruncam un ochi in curtea vecinului cu imprumutul, noul gtd de la vw v-a scoate undeva la 210cp tinaind cont ca la noi deja s-a trecut la euro V pe diesel cu 1.8 sunt totusi sanse mici dar sunt sa imprumute iar agregatul si atuncea o sa se puna altfel problema la un diesel vs benzina, cred ca o sa cam planga cu vorbe rallyart-ul daca se va produce aceasca miscare. Asta este o parere personala referitoare la cilindree diesel vs benzina. Dar viitorul le v-a lamuri pe toate.
Mai preciza careva pe aici de viitorul biodiesel, cred ca este doar o infloritura de market chestia numita "biodiesel", o gluma proasta, tinand cont ca multi romani au renuntat la plantatul traditionalului porumb/grau (de`ale guri) in detrimentul rapitei, stiind ca in viitorul apropait o sa se ajunga la criza a alimentelor, o sa se duca de unde a venit biodiesel-ul. Viitorul o sa fie electric/solar. Cam atat am avut de precizat ca deja o iau pe aratura.
EVO cu CO 99+ forever
OFICIAL: Mitsubishi Lancer Evo XI va fi hibrid
Viitoarea generaţie a lui Mitsubishi Lancer Evolution va fi echipată cu un sistem de propulsie hibrid, anunţă preşedintele companiei. Proiectul a fost aprobat pentru producţie, iar versiunea de serie va fi gata ?n termen de patru ani. Cei de la Mitsubishi nu au dezvăluit detalii tehnice, dar primele sugestii ne arată un hibrid echipat cu un motor diesel, care l-ar scăpa pe Evo XI de regulamentele din ce ?n ce mai stricte ?n materie de emisii de CO2.
Inginerii Mitsubishi vor ?ncepe lucrul la proiect din 2012, iar ţelul lor va fi de a construi un model sportiv care utilizează şi un motor electric. Nivelul de cuplu ridicat oferit de propulsorul diesel şi de motorul electric integrat ar trebui să ?i aducă lui Evo XI un timp 0-100 km/h foarte bun, mai mic de cinci secunde. Totodată emisiile de CO2 vor scade cu mult sub 200 grame pe kilometru.
Lancer Evo XI va avea o versiune ?mbunătăţită a sistemului S-AWC de tracţiune integrală, iar fr?nele, direcţia şi sistemul de control al tracţiunii vor fi şi ele perfecţionate. Viitorul lui Evo a fost adus ?n discuţie de mai multe ori ?n ultima perioadă, fiind luată ?n calcul posibilitatea eliminării din gamă, cum a fost cazul cu modelele Ralliart. Conducerea companiei nipone s-a răzg?ndit ?n urma răspunsului fanilor şi au decis că un asemenea model are un capital de imagine deosebit, ce nu poate fi ignorat. Tocmai de aceea, noul Evo XI va aduce un efect pozitiv asupra ?ntregii game Mitsubishi, ?n special prin ambiţiile sale ecologice.
Sursa
PS: schimba-ti va rog titlul topicului si poate il mutati si in sectiunea dedicata acestui model: Lancer EVOlution
Viitoarea generaţie a lui Mitsubishi Lancer Evolution va fi echipată cu un sistem de propulsie hibrid, anunţă preşedintele companiei. Proiectul a fost aprobat pentru producţie, iar versiunea de serie va fi gata ?n termen de patru ani. Cei de la Mitsubishi nu au dezvăluit detalii tehnice, dar primele sugestii ne arată un hibrid echipat cu un motor diesel, care l-ar scăpa pe Evo XI de regulamentele din ce ?n ce mai stricte ?n materie de emisii de CO2.
Inginerii Mitsubishi vor ?ncepe lucrul la proiect din 2012, iar ţelul lor va fi de a construi un model sportiv care utilizează şi un motor electric. Nivelul de cuplu ridicat oferit de propulsorul diesel şi de motorul electric integrat ar trebui să ?i aducă lui Evo XI un timp 0-100 km/h foarte bun, mai mic de cinci secunde. Totodată emisiile de CO2 vor scade cu mult sub 200 grame pe kilometru.
Lancer Evo XI va avea o versiune ?mbunătăţită a sistemului S-AWC de tracţiune integrală, iar fr?nele, direcţia şi sistemul de control al tracţiunii vor fi şi ele perfecţionate. Viitorul lui Evo a fost adus ?n discuţie de mai multe ori ?n ultima perioadă, fiind luată ?n calcul posibilitatea eliminării din gamă, cum a fost cazul cu modelele Ralliart. Conducerea companiei nipone s-a răzg?ndit ?n urma răspunsului fanilor şi au decis că un asemenea model are un capital de imagine deosebit, ce nu poate fi ignorat. Tocmai de aceea, noul Evo XI va aduce un efect pozitiv asupra ?ntregii game Mitsubishi, ?n special prin ambiţiile sale ecologice.
Sursa
PS: schimba-ti va rog titlul topicului si poate il mutati si in sectiunea dedicata acestui model: Lancer EVOlution
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Mda , a innebunit lumea cu motoarele diesel . Daca pana si la EVO se trece pe diesel ... eu unul sunt profund dezamagit . Eu unul as vrea sa vad posesorii de masini cu motoare diesel ca merg cu motorina calitate Romania un pic la temperaturi de - 30 grade C . E adevarat ca motorina are densitatea mai mare decat a benzinei , deci si randament mai mare , dar trebuie luat in calcul ca are si un punct de inghet care o dezavantajeaza . Cineva avea dreptate aici , totul este un trend , le-a luat ochii la diesel cu un consum scazut , un pret al motorinei mai mic ca benzina ( acum 10 ani sau cine mai stie ... ), si lumea s-a intors pe dos . Tot romanul vrea diesel ca sa mearga moca sau aproape moca daca se poate . Dar mai e distanta mare pana toata lumea ( nu numai Europa ) sa mearga diesel . In Asia si SUA dieselul nu se vinde la fel ca in Europa . Nici Mitsu nu a avut pana acum ceva timp diesel productie proprie , si nici Honda pana acum un an doi parca ( la Honda l-am si testat in C-ta ) . Au facut si japonezii motoare diesel pe masini ca sa le cumpere fermierii din Europa masinile , sa mai scoata si ei un ban . Cand vor fi suficient de multi cu masini diesel , se va da un buf stil francul elvetian si toata lumea numai diesel nu va visa . Tocmai citeam in ZF curand ca se vrea introducerea unei taxe pe masinile diesel , cum ca noxele lor ar fi pt organism mai daunatoare decat ale benzinei . Sau daca nu va fi asta , se va gasi un alt motiv , o alta taxa . Totul in lume se rezuma la bani si profit . Eu unul stiu ce fel iau benzina de la rafinarie , si stiu si ce fel iau motorina . Cand fac masuratorile si vad cate gaze are benzina , si cate are motorina , inteleg de ce la mine in fata blocului asta iarna erau numai masini diesel cu capota ridicata . Fac si eu ca unu celebru ... nu stiu cum sunt altii , dar eu sunt adept convins benzina si am scris in testament la P.S. ca vreau ca masina care ma duce pe ultimul drum sa fie una aspirata , de cilindree mare si neaparat pe benzina . Asa ... ca sa trec dincolo in stil old school !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori