Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D
QUOTE (Vibe @ Jan 5 2009, 10:59 AM) La diesel la 2500 de ture... o scratzai de o ia mama dracu'... la 4500 deja motorul moare... deci cade varianta asta... parerea mea... e ca la toate masinile indiferent benzina , diesel... sa tii motorul la turatia de la cuplul maxim... gen 2500..2700... 3000 maxim pe benz... iar la diesel pe undeva pe la 1800-2000...
si daca ai turbo numa de la 2000 de ture?desi la multe se deschide din 1500...daca o tii la 1800 iti pica botul cand pleci
si daca ai turbo numa de la 2000 de ture?desi la multe se deschide din 1500...daca o tii la 1800 iti pica botul cand pleci
daca pleci in 2500 cu dieselulsar putea sati cada undeva in jurul cuplului maxim si atunci o sa o rupi in scartzaiala ceea ce nu e bine. eu zic ca prin exercitiu o sa iti dai seama de masina ta.....unde pleaca cel mai bine. ideea e sa nu patinezi ambreiajul prea mult ca il schimbi rpd. exerseaza...si o sa iti dai seama unde pleaca cel mai bine....nu e lege sa pleci intro turatie anume.....ideea e sa nu pleci nic f sus cu ea...dar nici f jos. eventual cu un cronometru in mana stanga incearca sa faci 0-100 de vreo 3 4 5 ori si vezi cand scoti cel mai bine raportand si la cum schimbi. plecarea este cea mai importanta . bafta
QUOTE (quaieee @ Jan 6 2009, 03:50 AM) si daca ai turbo numa de la 2000 de ture?desi la multe se deschide din 1500...daca o tii la 1800 iti pica botul cand pleci
daca o sa pleci in turatie de cuplu maxim adica in 1800....cand o sa ridici ambreiaju o sa cazi in 1600 si deci nai facut nimic.....
QUOTE (quaieee @ Jan 6 2009, 03:50 AM) si daca ai turbo numa de la 2000 de ture?desi la multe se deschide din 1500...daca o tii la 1800 iti pica botul cand pleci
daca o sa pleci in turatie de cuplu maxim adica in 1800....cand o sa ridici ambreiaju o sa cazi in 1600 si deci nai facut nimic.....
QUOTE (cristibna @ Jan 5 2009, 05:10 PM) Cuplul maxim pe benzina este mai sus de 3000 . La mine este la 3800 , de ex, la clasic 1,6 , daca nu ma insel este la 3600.
La Lancer Classic 1,6 cuplu maxim e la 4000 rpm. Daca pleci de pe loc la turatia asta lasi destul de mult din cauciuc pe asfalt .... ca sa nu mai zic ca si transmisia ar putea avea de suferit.
La Lancer Classic 1,6 cuplu maxim e la 4000 rpm. Daca pleci de pe loc la turatia asta lasi destul de mult din cauciuc pe asfalt .... ca sa nu mai zic ca si transmisia ar putea avea de suferit.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Jeff @ Jan 7 2009, 04:16 PM) Am testat: sta frumos in 3000, ii dau drumul, scartaie o secunda, apoi pleaca. Dar e iarna (aderenta slaba) iar al meu are vreo 260Nm dupa resoftare. Mai vedem la primavara, cu anvelope potrivite.
Foarte interesant...'launch control-ul' se aplica si la alte modele sau doar colt diesel ? Cre' k ma duc sa incerc )
Foarte interesant...'launch control-ul' se aplica si la alte modele sau doar colt diesel ? Cre' k ma duc sa incerc )
QUOTE (shadow2blade @ Jan 7 2009, 09:39 PM) Foarte interesant...'launch control-ul' se aplica si la alte modele sau doar colt diesel ? Cre' k ma duc sa incerc )
sincer habar nu am. eu am descoperit-o dintr-o prostie. de plictiseala o acceleram aberant la semafor si m-am panicat ca nu urca in mai mult de 3000rpm. am oprito credeam ca are ceva. dupa care am accelerato fara ambreiaj si sa dus in 5000rpm, m-am gandit ca are o buba. dupa care am incercat cu ambreiaju calcat gandindu-ma la "launch control" cum are si evo si type R. si am constatat ca exact cam asta e foarte tare.
sincer habar nu am. eu am descoperit-o dintr-o prostie. de plictiseala o acceleram aberant la semafor si m-am panicat ca nu urca in mai mult de 3000rpm. am oprito credeam ca are ceva. dupa care am accelerato fara ambreiaj si sa dus in 5000rpm, m-am gandit ca are o buba. dupa care am incercat cu ambreiaju calcat gandindu-ma la "launch control" cum are si evo si type R. si am constatat ca exact cam asta e foarte tare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori