http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx
http://www.automarket.ro/stiri/video-ve ... 18605.html
Lancer 2008 la Euroncap
EuroNCAP a lansat un nou sistem de notare a testelor de impact. Acesta va inlocui sistemul de notare format pana acum din trei categorii, cel de impact cu pietonii, protectia adultului si copilului in masina cu unul unic de maxim cinci stele.
Noile reglamentari impun cerinte mai ridicate, cum ar fi necesitatea controlului stabilitatii (ESC) ca standard pentru a obtine nota maxima.
Au fost testate pana acum sase masini: Toyota Avensis si Toyota iQ, Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Mazda 6 si Citroen C3 Picasso. Ambele masini Toyota, precum si modele Mazda si Mitsubishi au obtinut punctajul maxim de cinci stele.
Scorul final de stele va fi compus din media celor trei categorii care erau testate pana acum, dar si tinand cont de o a patra categorie, numita Asistenta de Siguranta. Aceasta a fost adaugata pentru a masura efectul activ si pasiv al sistemelor electronice de siguranta, asa cum ar fi ESC sau avertizarea de a purta centura de siguranta.
EuroNCAP spune ca standardul maxim de cinci stele va fi obtinut mai greu de acum inainte, pentru ca "permanent se vor creste cerintele de siguranta si performantele la fiecare capitol".
Onlinesport Auto
P.S. La pretul de 18490 euro cat am dat pe masina criteriul sisteme de siguranta a fost primordial intre MAZDA 3 / SKODA OCTAVIA si LANCER ...... s epare ca nu m-am inselat ... is curios cat vor lua cele 2 la teste ............
Noile reglamentari impun cerinte mai ridicate, cum ar fi necesitatea controlului stabilitatii (ESC) ca standard pentru a obtine nota maxima.
Au fost testate pana acum sase masini: Toyota Avensis si Toyota iQ, Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza, Mazda 6 si Citroen C3 Picasso. Ambele masini Toyota, precum si modele Mazda si Mitsubishi au obtinut punctajul maxim de cinci stele.
Scorul final de stele va fi compus din media celor trei categorii care erau testate pana acum, dar si tinand cont de o a patra categorie, numita Asistenta de Siguranta. Aceasta a fost adaugata pentru a masura efectul activ si pasiv al sistemelor electronice de siguranta, asa cum ar fi ESC sau avertizarea de a purta centura de siguranta.
EuroNCAP spune ca standardul maxim de cinci stele va fi obtinut mai greu de acum inainte, pentru ca "permanent se vor creste cerintele de siguranta si performantele la fiecare capitol".
Onlinesport Auto
P.S. La pretul de 18490 euro cat am dat pe masina criteriul sisteme de siguranta a fost primordial intre MAZDA 3 / SKODA OCTAVIA si LANCER ...... s epare ca nu m-am inselat ... is curios cat vor lua cele 2 la teste ............
Si ca sa citam exact notele de pe site ul euroncap adult - child - pedestrian - safety assist
LANCER 81-80-34-71
MAZDA 6 77-81-49-71
TOYOTA AVENSIS 90-86-53-86
SUBARU IMPREZA 84-76-72-57
CITROEN C3 PICASSO 81-76-43-40
TOYOTA IQ 91 - 71- 54-86
Constatam ca modelele noi de la TOYOTA sunt in top .......
LANCER 81-80-34-71
MAZDA 6 77-81-49-71
TOYOTA AVENSIS 90-86-53-86
SUBARU IMPREZA 84-76-72-57
CITROEN C3 PICASSO 81-76-43-40
TOYOTA IQ 91 - 71- 54-86
Constatam ca modelele noi de la TOYOTA sunt in top .......
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori