Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Tue Mar 30, 2021 8:50 am

Modelul AMG dat uitării: Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG

Cu toţii ştim ce e AMG şi ce bijuterii creează pe baza modelelor Mercedes-Benz. Dar foarte puţini ştiu că, înainte să devină oficial subsidiară a celor de la Mercedes-Benz, atelierul AMG şi-a permis deliciul de a da curs unor provocări de modificare şi a modelelor altor mărci. Iar ceea ce vedem aici e un Mitsubishi modificat oficial de AMG, chiar la cererea japonezilor! Da, da, deşi azi pare de neconceput, au existat vremuri în care pe de o parte, Mitsubishi a avut curajul de a merge la AMG, iar AMG a avut libertatea de a meşteri la un model Mitsubishi!Modelul ăsta, Mitsubishi Debonair, s-a produs în trei generaţii în Japonia, doar pentru Japonia, iar atunci când a fost arătată lumii prima sa generaţie, în 1963, a fost apreciat drept unul din primele sedanuri cu tentă de lux, produse în Japonia vreodată. Producţia a demarat în 1964, iar acea primă generaţie s-a produs peste 20 de ani, până în 1986. Nu era foarte mare în dimensiuni din cauza reglementărilor din Japonia, şi a avut motoare de 2.0 litri şi 2.6 litri, însă tracţiunea era pe puntea spate.
În 1986, s-a lansat şi cea de-a doua generaţie, modificată radical. Erau cu totul alte timpuri şi Mitsubishi a creat un model absolut nou, dar totodată l-a trecut la o platformă cu tracţiune faţă şi motoare montate transversal. Modelul a avea şi un propulsor de 2.0 litri, dar accentul a fost pus pe instalarea primului motor V6, de 3.0 litri, din gama Mitsubishi. Iar motorizările cu propulsor V6 aveau şi inscripţia V pe ele, numindu-se oficial Debonair V.
Existau câteva ipostaze ale motorului V6. Prima era aspirată natural şi livra doar 150 CP, apoi în 1989 a fost actualizată la 155 CP. Tot în 1989 a apărut şi o versiune cu 24 valve, de 200 CP, care a fost ulterior actualizată la 210 CP, în 1991. Puterea era transmisă, aşa cum spuneam, punţii faţă, printr-o cutie automată cu 4 trepte.
Dar, japonezii şi-au dorit o maşină cu aspect cool, semnată de AMG, pe care s-o poată vinde cu mare mândrie în patria lor, or, în acei ani japonezii bogaţi erau deja în mare căutare de modele germane foarte speciale, pe care şi le cumpărau chiar şi cu volan pe stânga şi le puneau la păstrare în garajele lor de colecţie.Aşa că cei de la AMG anume asta au făcut — kit-uri de caroserie care i-au conferit sportivitate acestui model. Ba chiar au fost create două versiuni — una cu lungime standard şi alta cu 150 mm mai lungă, ca un fel de Long. Iar cei de la Mitsubishi au vrut atât de mult să-i accentueze statutul ierarhic de vârf al acestei creaţii AMG, încât au numit-o Debonair V 3000 Royal AMG!Interiorul maşinii era în cea mai luxoasă ipostază posibilă, consola de bord şi volan erau pline de butoane rectangulare ca-n filme SF. Dotările de lux nu lipseau nici ele — spre exemplu până şi bancheta spate era reglabilă, iar în cotiera acesteia existau comenzi pentru sistemul audio şi sistemul de climatizare. Cu adevărat regeşte, ce mai, ca să justifice numele de Royal!Sub capotă, însă, se regăsea acelaşi V6 standard de 200 CP, înlocuit apoi cu versiunea sa de 210 CP. Totuşi, modelul ăsta a făcut adevărate furori pe piaţa japoneză atunci când a fost lansat! Cât făceau doar logo-urile AMG pe el şi mândria că acest model s-a născut în urma unei colaborări între o marcă niponă şi o renumită casă de tuning germană, specializată în modificarea modelelor Mercedes-Benz! Aşa că la el acasă, în Japonia, acest Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG şi-a făcut efectul dorit. În afara Japoniei, însă, puţină lume a auzit de acest model ciudat, sau de faptul că AMG şi-a adus contribuţia la el.

https://piataauto.md/Stiri/2021/03/Mode ... Royal-AMG/


Cum poate beneficia Mitsubishi de Renault?
Au trecut aproape cinci ani de când Mitsubishi a devenit parte a Alianței. Acum, în parteneriat cu Nissan și Renault, Mitsubishi împărtășește platformele și tehnologiile sale cu ceilalți doi producători. În ultimii doi ani, Nissan și Mitsubishi colaborează mai des, în timp ce Nissan și Renault colaborează de obicei.

De data aceasta, Renault este cel care va ajuta Mitsubishi. Mitsubishi a anunțat recent că își va vinde versiunile proprii de Arkana și Kadjar în Europa.
Dar asta ne-a făcut să ne gândim, ce altceva poate obține Mitsubishi de la Renault? Să aruncăm o privire la ceea ce francezii au la îndemână.

Să începem cu Clio. Clio este un hatchback subcompact care concureaza cu Honda Jazz și Toyota Yaris. Acest mic hatchback ar putea forma baza pentru următoarea generație Mirage. În timp ce Mitsubishi se concentrează acum pe crossover, un nou hatchback pentru buget îi va ajuta pe cumpărătorii de mașini conștienți de buget în showroom-ul lor. Așa cum se prezintă, actualul Mirage are deja opt ani, și este timpul să vină cu un model complet nou.

Dacă tot vorbim despre mașini, Mitsubishi ar putea beneficia și de Renault Megane sedan. Potrivit Renault, se spune că sedan-ul segmentului C este un model global. Cu asta în minte, Mitsubishi poate revigora Lancer cu ajutorul Renault. Mitsubishi întrerupt Lancer în cele mai multe țări în urmă cu câțiva ani. Singura țară care oferă este Taiwan. Mulți încă mai strigă pentru Lancer, și ar fi minunat dacă Mitsubishi îl aduce înapoi.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... nault.html




Pericol pe străzile României: Una din trei mașini nu mai are RCA. Firmele de asigurare care fug de RCA: Autoritățile să facă ceva! ASF: Depinde când facem poza
În România, una din trei mașini nu are RCA. Țara nostră nu a îndeplinit niciodată impunerile introduse, concomitent cu intrarea în Uniunea Europeană, în ceea ce privește gradul de cuprindere în asigurare (RCA) a vehiculelor înmatriculate. Astăzi numărul mașinilor fără asigurare este cel mai înalt nivel, adică între 1,5 și 2 milioane, cel puțin. Între timp, circa 70% din Primele Brute Subscrise pe RCA în România și circa 85% din numărul de polițe vin de la doar două firme, din nouă autorizate. Altfel spus, circa 2 milioane de mașini nu au RCA și alte cel puțin 5 milioane au RCA la firme care plătesc greu sau deloc. Un risc uriaș la care este expus orice șofer sau pieton implicat, în calitate de parte vătămată, într-un accident rutier.
Rezultatul este că astăzi avem 9,2 milioane de vehicule înmatriculate și doar undeva între 5,5 și 6,5 milioane de polițe RCA valide (numărul variază în funcție de perioada de raportare). Altfel spus, în cel mai bun caz doar 6,5 milioane de mașini sunt asigurate RCA într-un anumit moment al anului, adică circa 70% din total. Aproape o treime dintre mașinile înmatriculate nu sunt asigurate. Sunt calcule simple, pe bază de cifre oficiale incontestabile, pe care le contestă totuși toată lumea din piață, mai mult sau mai puțin.
CONTINUAREA MAI JOS:
https://www.economica.net/pericol-pe-st ... 01578.html

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Wed Mar 31, 2021 10:52 am

VIDEO Japonia a înregistrat cel mai timpuriu vârf al sezonului florilor de cireși din ultimii 1200 de ani
Sezonul florilor de cireş, considerat în Japonia un semn tradiţional ce atestă sosirea primăverii, a atins momentul său de vârf în 2021 la cea mai timpurie dată calendaristică din istoria înregistrărilor de acest tip, care au început să fie realizate în urmă cu peste 1.200 de ani, potrivit unui studiu nipon, relatează BBC.

Sezonul florilor de cireş din oraşul Kyoto a atins perioada sa de vârf în data de 26 martie, conform datelor colectate de Universitatea din Osaka.
Înflorirea tot mai timpurie a cireşilor în ultimele decenii reprezintă, cel mai probabil, un rezultat al modificărilor climatice, afirmă oamenii de ştiinţă.

Înregistrările din Kyoto legate de acest fenomen datează din anul 812 e.n. şi apar în documente şi jurnale de la curtea imperială. raşul Kyoto a beneficiat de o primăvară neobişnuit de caldă în acest an.
Precedentul record fusese stabilit în anul 1409, când sezonul florilor de cireş a atins perioada de vârf în data de 27 martie.
Florile de cireş, denumite „sakura” în limba japoneză, durează doar câteva zile, însă deschiderea lor este deosebit de importantă în Japonia atât din punct de vedere economic, cât şi cultural. Cu această ocazie, prietenii şi membrii familiilor se reunesc, iar reţeaua de socializare Instagram este pur şi simplu inundată de fotografii care arată cireşi înfloriţi.
Datele despre sezonul florilor de cireş sunt deosebit de valoroase în Japonia, întrucât au o vechime foarte mare.
„În Kyoto, înregistrările legate de celebrările organizate în cadrul festivalurilor dedicate florilor de cireş datează din secolul al IX-lea, reconstruiesc trecutul climei şi demonstrează creşterea locală a temperaturii, asociată cu încălzirea globală şi cu urbanizarea”, se afirmă într-un studiu publicat anterior în revista ştiinţifică Biological Conservation.Yasuyuki Aono, cercetător la Universitatea Prefecturii Osaka, a analizat înregistrările şi a descoperit că acestea datează încă din anul 812 e.n.
„Am căutat şi colectat date fenomenale despre perioada de maximă înflorire a cireşilor (Prunus jamasakura) din multe jurnale şi cronici scrise de împăraţi, aristocraţi, guvernatori şi călugări din Kyoto de-a lungul istoriei”, a explicat cercetătorul japonez.
Fenologia este o ramură a biologiei care studiază influenţa factorilor meteorologici asupra dezvoltării plantelor şi a unor fenomene biologice.
Începând din jurul anului 1800, datele sugerează că perioada de maximă înflorire a cireşilor din Kyoto s-a mutat de la jumătatea lunii aprilie spre începutul lunii aprilie.
Evoluţia sezonului florilor de cireş este monitorizată cu atenţie, iar Agenţia Meteorologică a Japoniei emite prognoze despre apariţia primelor flori şi despre perioada de maximă înflorire din fiecare sezon.
În acest an, sezonul florilor de cireş a început în Japonia în oraşul Hiroshima pe 11 martie, cu opt zile mai devreme decât precedentul record în domeniu, care fusese stabilit în 2004, potrivit site-ului de ştiri Japan Forward.
https://www.g4media.ro/video-japonia-a- ... e-ani.html


Se preconizează că programul CARS va beneficia de o prelungire de trei ani
Toyota Motor Philippines (TMP) și Mitsubishi Motors Philippines (MMPC) ar putea respira în curând ușurați, întrucât Comitetul inter-agenții (IAC) pentru dezvoltarea industriei autovehiculelor urmează să emită un ordin executiv (EO) în câteva luni, extinzând programul Comprehensive Automotive Resource Strategy (CARS).
Potrivit subsecretarului Departamentului pentru Comerț și Industrie, Ceferino Rodolfo, Structura de Audit Intern lucrează în prezent la o prelungire de trei ani a programului guvernamental CARS. Și, așa cum Rodolfo a sugerat anterior, cerința de volum inițial va fi reținuta.
In cadrul programului CARS, TMP și MPC trebuie să producă 200.000 de unități pentru fiecare vehicul înmatriculat - Toyota Vios și Mitsubishi Mirage - pentru a primi stimulentele lor.
https://www.topgear.com.ph/news/car-new ... 4-20210331

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Thu Apr 01, 2021 12:47 pm

Undă verde de la UE: Mașinile cu GPL pot primi sisteme micro-hibird
Uniunea Europeană a acceptat ideea propusă de unii constructori auto de a se instala sisteme cu tehnologie micro-hibrid și pe modele care rulează pe GPL, metan sau orice alt produs derivat al gazului natural.
Gazul lichefiat derivat din petrol sau gaz natural este considerat de mult timp ca fiind mai prietenos cu mediul decât benzina sau motorina și poate contribui la planul de reducere a emisiilor de dioxid de carbon.
În acest sens, în 22 martie 2021, Uniunea Europeană a luat decizia de a permite constructorilor auto să instaleze sisteme micro-hibrid de 12 și de 48 de volți pe mașini alimentate cu GPL, metan și chiar cu etanol.
Dorința a fost demult exprimată de unele companii și a ajutat la luarea deciziei de la Bruxelles. Ford, FCA Italia, Volkswagen, Skoda și PSA au susținut că sistemul micro-hibrid de 12 volți poate fi utilizat și de vehiculele cu motoare care funcționează pe GPL, metan sau etanol. În decembrie 2020, Honda și Renault au făcut referire la o sugestie similară, dar legată de sistemul de 48 de volți.
Decizia va avea un impact pozitiv asupra mediului. Dezvoltarea de combustibili alternativi contribuie la planul de reducere a noxelor, alături de electrificarea mașinilor.
https://www.automarket.ro/stiri/unda-ve ... 03043.html


Povestea unei familii care cumpără doar vehicule Mitsubishi
Asta spune multe despre modul în care marca Mitsubishi le-a servit în viața reală. Unii oameni văd mașinile doar ca unelte sau instrumente pentru a-și face treaba, fie pentru naveta zilnică, fie pentru a te ajuta in diferite situatii. Nu e nimic în neregulă cu asta până la urmă, pentru că vorbește despre ceea ce au fost proiectate și construite să facă.

Dar apoi, există cei care consideră plimbarile ca parte a familiei. Nu este surprinzător, având în vedere cantitatea de timp pe care o petrec în ea în mod regulat, iar atunci când vehiculul este prezent pentru etapele familiei, devine și mai special.

Pentru fanul Mitsubishi Ian Reyes, este singura marcă care a câștigat un loc privilegiat în garajul său. El provine dintr-o familie care a deținut o serie de Mitsubishis timp de trei generații, și totul a început cu iconicul Minica pe care bunicii săi l-au cumpărat în urmă cu aproape 50 de ani.


Călătoria a fost o activitate de petrecere a timpului liber tipică de care familia lui Ian se bucura la bordul celor doua Mitsubishi.

„Fiabilitatea masinilor Mitsubishi pe care le-am detinut i-a facut parteneri de incredere in fiecare calatorie pe care am facut-o”, spune el, laudand modelele Mitsubishi pe care familia le-a detinut de-a lungul anilor din 1980 pana in prezent, acestea vorbesc despre longevitatea lor atunci cand sunt insotite de o intretinere corespunzatoare.

Ca un iubitor de Mitsubishi, Ian este multumit de mașinile de care au beneficiat membrii familiei sale in ultimii ani.
Cu o astfel de mărturie acesta spune că Mitsubishi va fi încă o parte din viața lui în anii următori.
https://philkotse.com/market-news/a-fam ... ishi-10182
Attachments
7-1617012838-180-190-230-217-17c7.jpg
7-1617012838-180-190-230-217-17c7.jpg (40.01 KiB) Viewed 190 times
1-1617012693-180-190-230-217-3238.jpg
1-1617012693-180-190-230-217-3238.jpg (42.02 KiB) Viewed 190 times

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Mon Apr 05, 2021 11:35 am

România a ajuns la 1.000 de staţii electrice. Marile grupuri se bat cu antreprenorii locali pentru viitorul mobilităţii. 1 mil. euro e investiţia medie într-o benzinărie clasică vs. 30.000 de euro pentru un încărcător rapid de maşină electrică


Facilităţile acordate de stat la achiziţia unei maşini electrice şi orientarea constructorilor auto spre acest domeniu au creat rapid pe plan local o infrastructură complet nouă, cea a „benzinăriilor electrice“
► Enel X, divizia smart a italienilor de la Enel, MOL, E.ON sau ENGIE, dar şi o serie de antreprenori locali pariază pe acest domeniu.România are acum 1.000 de staţii electrice pe lângă cele circa 2.000 de benzinării cla­si­ce, potrivit calculelor ZF, care a încercat să analizeze un segment extrem de dinamic al pieţei, dar care se află la început şi căruia îi lip­seşte încă o platformă centralizată de mo­nitorizare a acestor investiţii. Alte surse, cum ar fi portalul dedicat mobi­li­tăţii electrice Lektri.co, arată pre­zen­ţa a 879 de locaţii de încărcare cu peste 1.500 de încărcătoare, de diferite puteri, pen­tru cele 6.400 de maşini electrice care circulă pe şosele României.
De exemplu, reţeaua de staţii electrice a Renovatio a ajuns la finale anului trecut la 269 de puncte de încărcare, 116 fiind de încărcare rapidă, circa 50 de noi puncte de alimentare fiind montate pe parcursul anului 2020.
„În total, anul acesta ne propunem să adăugam reţelei noastre circa 200 de puncte de încărcare“, a menţionat Teodorescu.
Enel X, divizia smart a italienilor de la Enel, a montat deja 120 de puncte de alimentare, planul fiind de a ajunge la 500 de puncte până la finalul acestui an în România.
MOL, E.ON, ENGIE, dar şi o serie de antreprenori locali au început să parieze pe acest domeniu, văzut ca unul dintre pilonii principali a tranziţiei energetice.
https://www.zf.ro/companii/romania-ajun ... t-19998482


Mitsubishi comercializează în Germania un L200 cu un cort gonflabil montat pe plafon
Divizia Mitsubishi din Germania are în portofoliu un L200 GT Pick Up. Cu alte cuvinte, este un L200 cu un cort gonflabil montat pe plafon.
Rulotele sunt vehiculele preferate ale amatorilor de aventură, dar prețul unui exemplar nu este tocmai accesibil.

Divizia Mitsubishi din Germania s-a gândit la o alternativă practică și în același timp relativ ieftină. Numele său este GT Pick Up și a fost dezvoltată împreună cu GentleTent. Cu alte cuvinte, este o camionetă L200 cu un cort gonflabil pe plafon și care se extinde în benă.

Cortul este disponibil în două variante: de dimensiuni mari (costă 3.410 euro) și de dimensiuni mici (2.338 euro). Desigur, camioneta nu intră în preț.Casa departe de casă poate fi umflată cu ajutorul unui compresor de aer portabil. Podeaua măsoară 152 de centimetri lungime, înălțimea părții interioare ajunge la 213 centimetri, iar secțiunea de deasupra cabinei poate găzdui o saltea de dimensiuni mari.
Mitsubishi susține că, atunci când este umflat, cortul rezistă la vânt cu viteze de până la 113 km/h, iar materialul folosit la confecționarea lui este impermeabil.

În plus, atunci când este dezumflat, cortul cântărește doar 27 de kilograme.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 03201.html
Attachments
915016l.jpg
915016l.jpg (40.77 KiB) Viewed 147 times
699866l.jpg
699866l.jpg (123.06 KiB) Viewed 147 times
757156l.jpg
757156l.jpg (132.64 KiB) Viewed 147 times

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Wed Apr 07, 2021 9:02 am

Mitsubishi Fuso extinde noutățile la Canter sub 7,5 t
Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), unul dintre principalii producători de vehicule comerciale din Asia sub umbrela Daimler Trucks Asia, anunță extinderea noutăților introduse pe noul Canter și la gama sub 7,5 t, care răspunde acum noile reglementările japoneze ce urmează să fie introduse în acest an.
Compatibilitatea cu standardele J-OBD II include acum toate modelele de până la 7,5 t, pentru cele mai grele standardele de poluare fiind deja în vigoare. Dispozitivul de protecție anti-împănare spate (RUP) este instalat înainte de începerea aplicării reglementărilor în septembrie 2021. Noul Canter, vândut în Japonia începând din martie 2021, dispune de un motor cu putere maximă de 150 CP, în tandem cu o cutie de viteze Duonic 2.0 cu șase trepte de viteză.
https://traficmedia.ro/mitsubishi-fuso- ... -sub-75-t/


Impozitul auto va crește în 2022. Hibridele, reducere 95%
Impozitul auto va crește în 2022 cu 2,6%, procent stabilit în funcție de rata inflației, potrivit proiectului de lege pus în dezbatere publică de Primăria Capitalei. În schimb, pentru vehiculele hibride impozitul va fi redus cu 95% în 2022.
Așa cum prevede Codul fiscal, în cazul oricărui impozit sau oricărei taxe locale, care constă într-o anumită sumă în lei sau care este stabilită pe baza unei anumite sume în lei, sumele respective se indexează anual, până la data de 30 aprilie, de către consiliile locale, ţinând cont de rata inflaţiei pentru anul fiscal anterior, comunicată pe site-urile oficiale ale Ministerului Finanţelor Publice şi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.
Începând cu anul 2022, bonificația pentru plata cu anticipație, până la data de 31 martie, a impozitului pe mijloacele de transport datorate de contribuabili pe întregul an este de 10%.
DETALII AICI:
https://evmarket.ro/utile/impozitul-aut ... -95-18016/
Attachments
descarcare.jpeg
descarcare.jpeg (10.92 KiB) Viewed 128 times

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Fri Apr 09, 2021 9:20 am

(video) A subapreciat puterea apei. Momentul când un SUV Mitsubishi este “luat pe sus” de un mic râu dintr-o junglă


Imaginile de mai jos au ajuns a fi distribuite intens în comunităţile online ale pasionaţilor de off-road şi arată unele greşeli făcute în trecerea unui râu. În context se poate afirma că niciodată nu trebuie subapreciată sau subestimată puterea unor ape curgătoare, iar recomandarea producătorului în privinţa capacităţii de trecere printr-un vad de apă trebuie respectată. În caz contrar şoferul trebuie să-şi asume toate riscurile şi eventual urmările.

Incidentul cu pricina s-a întâmplat de curând într-o junglă din Republica Dominicană. Capacitățile off-road ale unui vechi Mitsubishi Montero/Pajero nu s-au dovedit a fi suficiente pentru a ajunge de pe un mal pe altul, astfel încât mașina s-a blocat la mijloc şi pur și simplu a fost dusă de curenţi.La prima vedere traversarea unui râu cu o astfel de lăţime mică nu ar fi trebuit să genereze probleme. SUV-ul a fost condus până spre mijlocul râului şi nu a mai putut înainta. Cel mai probabil sub apa murdară s-a ascuns o groapă în care a şi ajuns.

Partea-i din față a ajuns în direcţia curentul principal, a cărui forță a fost suficientă pentru a întoarce mașina de-a lungul albiei. După aceea, șoferul şi SUV-ul nu s-a mai putut, astfel încât împreună au început să plutească, uneori chiar întorcându-se și plonjând în apă până deasupra capotei.

Din fericire nimeni nu a fost rănit. Maşina de teren s-a blocat la o distanţă de câţiva zeci de metri în aval, iar pasagerii săi au putut ieşi pe acoperișul mașinii. Nu se cunoaşte dacă ulterior a mai fost recuperată.

Conform datelor oficiale, adâncimea vadului de apă prin care poate trece această generaţie Montero/Pajero este de 600 mm.

https://autoblog.md/video-a-subapreciat ... -o-jungla/

Programele Rabla Clasic și Rabla Plus vor începe la sfârșitul lunii aprilie
Programele Rabla Clasic și Rabla Plus vor porni cu siguranță la sfârșitul lunii aprilie, potrivit declarațiilor făcute de ministrul Mediului Barna Tánczos.
Ministerul Mediului a anunțat recent că prima de casare prin programul Rabla Clasic va crește în 2021 de la 6.500 la 7.500 de lei. Totodată, bugetul total al programului Rabla Plus a fost dublat.

Ministrul de resort a făcut declarații noi cu privire la startul acestor programe și susține că există bugetul necesar pentru fiecare tichet ce va fi solicitat de români.

“Este foarte important ca aceste programe de succes, Rabla, Rabla Plus, Rabla Electrocasnice, să meargă mai departe. Tocmai de aceea am alocat bani mai mulţi pentru fiecare tichet şi ajungem la 7.500 de lei pentru fiecare maşină casată. Am alocat sume în plus pentru maşinile mai puţin poluante, la hibrid am crescut suma de la 2.500 la 3.000 de lei, la surse alternative la GPL şi GNC, de la 1.000 la 1.500 de lei. De asemenea, am dublat bugetul pentru maşinile electrice”, a explicat șeful de la Mediu.

Potrivit ministrului, “cu siguranţă la sfârşitul lunii aprilie programele vor porni, şi Rabla Clasic, şi Rabla Plus, şi Rabla Electrocasnice”, astfel încât vor fi cel puţin opt luni la dispoziție pentru implementare.
https://www.automarket.ro/stiri/program ... 03105.html


700-HP Nissan GT-R Drag Races 675-HP Mitsubishi Evo, Egos Get Bruised

VIDEO: https://www.autoevolution.com/news/700- ... 57349.html

User avatar
radu-lancer
EVO VI
Posts: 647
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:06 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Post by radu-lancer » Mon Apr 12, 2021 10:36 am

Mitsubishi înregistrează vânzări istorice ridicate

KUALA LUMPUR: Mitsubishi Motors Malaezia (MMM), distribuitorul oficial al vehiculelor Mitsubishi Motors din Malaezia, a înregistrat o performanță istorică a vânzărilor de 4.156 de unități pentru al patrulea trimestru al exercițiului financiar încheiat la 31 martie 2021, un salt de 135% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Într-o declarație emisă astăzi, se afirma că în aceeași perioadă, Mitsubishi Motors a fost de asemenea primul brand non-național, cu trei luni consecutive de crestere.
Aceasta a declarat că pentru exercițiul financiar 20, compania a anunțat o creștere de 51% a vânzărilor, în comparație cu exercițiul financiar anterior, înregistrând 11 554 de autovehicule vândute.
„Realizarea vânzărilor este atribuită de primirea puternică a noului Mitsubishi Xpander, care a primit peste 9 300 de rezervări de la lansarea sa, în noiembrie 2020”, se afirma în declarație.
Aceasta a declarat că compania a livrat între timp 2 742 de unități unor noi proprietari.
https://www.carsifu.my/news/mitsubishi- ... high-sales


Urmează o nouă criză financiară. Profeția economiștilor care dă frisoane întregii lumi
Nouriel Roubini, economist și profesor la School of Business la Universitatea din New York, ne avertizează că o nouă criză economică este inevitabilă și poate veni mai devreme decât ne-am fi așteptat. Roubini este unul dintre economiștii care au prezis criza financiară globală din 2008. De aceea, specialiști din domeniul finanțelor globale sunt îngrijorați.
Falimentul fondului Archegos Capital Management al lui Bill Hwang declanșează mai multe îngrijorări decât doresc să admită veteranii din domeniul finanțelor globale, relatează Forbes.
Pentru mulți, paralelele dintre explozia din 1998 a managementului capitalului pe termen lung și lichidarea forțată a acțiunilor în valoare de peste 20 miliarde de dolari de către Hwang, pe 26 martie, au fost mult prea puternice. Și, din păcate, ar putea urma o altă criză de tip LTCM.
Acesta este mesajul pe care Nouriel Roubini îl are pe ecranele de televiziune și podcast-urile din jurul Manhattan-ului. Economistul predă la Stern School of Business la Universitatea din New York. Nu este ușor să-l ignori pe Roubini, care a prezis criza financiară globală din 2008. Cu toate acestea, ne dorim deseori să se înșele.
Urmează o nouă criză financiară
Din păcate, Roubini pare să fie aibe dreptate, avertizând cu privire la costurile negative ale împrumuturilor în lumea dezvoltată. Raporturile preț-câștiguri sunt, după calculul lui Roubini, cele mai ridicate atât din 1929, dar și de la începutul anilor 2000.
Roubini, cunoscut sub numele de „Dr. Doom “, consideră că cel mai evident declanșator vor fi acțiunile Trezoreriei SUA care vor crește cu peste 2%. Acest lucru ar putea panica investitorii din toate clasele de active, provocând valuri puternice de vânzare.
Asta mai ales în Asia, regiunea cu cele mai mari datorii ale Trezoreriei SUA. Ar putea lua un impuls propriu, crescând ratele datoriei corporative, garantate ipotecare, garantate cu active. O creștere a acțiunilor ar forța și reevalua prețurile acțiunilor. Acest scenariu de creștere a ratei trezoreriei îi sperie și pe analiștii de la Goldman Sachs. Scott Minerd de la Guggenheim Investments își face griji că sunt posibile mai multe șocuri de tip Archegos, în 2021. Această perspectiva trimite valuri de anxietate către Tokyo.
Hwang, un newyorkez de origine sud-coreeană, are un trecut destul de neobișnuit. În 2012, absolventul fondului speculativ Tiger Management al lui Julian Robertson a fost pe lista neagră după ce a pledat vinovat pentru tranzacții privilegiate. Family Office Archegos, fondat în 2013, a fost metoda lui de revenire.

Mitsubishi UFJ Financial Group s-a alăturat listei celor care se confruntă cu pierderi mari. Pe 2 aprilie, ministrul japonez de finanțe Taro Aso a declarat că guvernul analizează pierderile suferite de Nomura, Mitsubishi UFJ și potențial alți giganți din Tokyo. Banca Japoniei este de gardă pentru orice alte evenimente.

Vor fi pierderi importante
Acest moment este plin de ironie. Japonia a evitat cel mai grav accident din 2008 al Lehman Brothers, fiind expusă în mare parte piețelor locale. De atunci, s-a aventurat în străinătate pentru a obține profituri mai mari. Acest pivot testează acum stresul unei economii japoneze care deja se luptă cu șocurile legate de Covid-19.
“Pierderile anunțate de unele dintre instituțiile financiare japoneze din tranzacțiile complexe cu un client din SUA vor testa acuratețea controalelor lor de risc, în special pe piețele de peste ocean”, spune Fitch Ratings. „Extinderea pe piețele offshore a fost unul dintre mijloacele de a obține o rentabilitate mai mare într-un mediu de operare intern redus cu provocări structurale, cum ar fi ratele dobânzii scăzute și o populație în scădere.”Pierderile recente, spune Fitch, „aduc în atenție riscul acestor instituții în timp ce caută profit și dacă acestea sunt compensate în mod adecvat pentru riscurile implicate pe parcursul ciclurilor economice”.Companiile chineze de internet, unele listate în SUA, au fost ținte majore ale fondurilor speculative în ultimii ani.De ce să rămânem expuși riscurilor de guvernanță corporativă continentală? Una dintre companiile care s-au luptat împotriva lui Hwang a fost compania GSX Techedu, pe care Muddy Waters Research a acuzat-o că și-a exagerat vânzările de peste 70%.Aceasta este situația foarte fragilă pe care o privește Roubini în timp ce, din nou, se teme de ce e mai rău. Vestea bună este că sistemul global este mai bine poziționat decât era în 1998 sau 2008 pentru a rezista unor tulburări grave. Vestea proastă este că o altă criză LTCM ar putea veni în curând și în orice moment.
https://www.capital.ro/urmeaza-o-noua-c ... -lumi.html

Post Reply

Return to “Generalitati”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests