Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2688
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 29, 2020 9:27 am

MITSUBISHI MOTORS începe producția de XPANDER în Malaezia

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a început producția de crossover MPV XPANDER în Malaezia.Aceasta este țara terță în care MMC produce vehiculul după Indonezia și Vietnam.XPANDER este produs la Hicom Automotive Manufacturers (Malaezia) Sdn.Bhd., un contractor de asamblare vehicul în Malaezia, și vor fi vândute din luna noiembrie a acestui an, prin intermediul rețelei de vânzări de Mitsubishi Motors Malaezia, distribuitor exclusiv in Malaezia.De la lansarea sa în Indonezia în 2017, XPANDER, inclusiv XPANDER CROSS, a fost bine primit pentru stilul său futurist, confort și performanță ridicată la volan.Până la sfârșitul lunii septembrie 2020, volumul total al vânzărilor pentru serie a ajuns la aproximativ 270.000 de unități.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1298.html



Acum 50 de ani, primele mașini Mitsubishi au pornit spre America de Nord

Aici este o fotografie cu mașini mitsubishi încărcate pe Tagaharu Maru, o navă operată de Yamashita Shin Nippon Kisen capabilă să dețină 400 de mașini.Masinile Galant sunt încărcate la Debarcaderul Kinjo, Portul Nagoya și se îndreaptă spre America de Nord.
http://japanesenostalgiccar.com/first-m ... h-america/



(video) Noul Isuzu MU-X este un concurent pentru Mitsubishi Pajero Sport. În viitor, în teorie, ar putea purta şi logo Mazda
Compania Isuzu este cunoscută în prezent mai mult pentru producţia de autocamioane şi autobuze (găsite şi în Chişinău), în timp ce o activitate redusă o are şi în segmentul autovehiculelor comerciale uşoare cu un pickup numit D-Max, care este disponibil de cumpărat oficial pe piaţa din România, de exemplu.

Cu toate acestea, are în palmares şi un automobil non-comercial, însă care este disponibil doar pe pieţe selecte din Asia şi Oceania. Se numeşte MU-X, a fost lansat în 2013 şi până în prezent era de fapt un Chevrolet TrailBlazer cu o serie de modificări.

Acum însă, astăzi prezentată în Thailanda, noua generație MU-X a fost dezvoltată complet in-house.Caracteristici cheie:

Modelul este construit pe baza pickup-ului Isuzu D-Max, care l-a fel şi-a schimbat generaţia, dar acum un an în urmă. Astfel, ambele maşini vor împărţi acum platforma Isuzu Dynamic Drive care nu este altceva decât un şasiu tip cadru, însă mai nou şi mai dur decât cel vechi. Platforma are amplificatoare transversale suplimentare, iar motorul a fost mutat mai aproape de cabină pentru o distribuție optimă a greutății.
Pe puntea din faţă există suspensii independente cu câte două braţe, în timp ce puntea din spate este una solidă pe toată lungimea sa, cu o bară de torsiune. Şi dacă pickup-ul este dotat cu arcuri pe foi, atunci noul MU-X are o suspensie cu arcuri spiralate, unele mai lungi, pentru a creşte confortul şi cursa elementelor în timpul deplasării.
Noul Isuzu MU-X este un concurent direct pentru Mitsubishi Pajero Sport sau Toyota Fortuner. Măsoară 4.850 x 1.870 x 1.875 x 2.855 mm pe lungime, lăţime, înălţime şi ampatament. Garda la sol îi este de 235 mm! Vine cu şapte locuri şi volumul portbagajului după ultimul rând de scaune este de 235 de litri. Maxim, cu scaunele rabatate din al doilea şi al treilea rând, este de 2.165 de litri. Volumul rezervorului de carburant a crescut de la 65 la 80 de litri.
Despre noul corp se spune că utilizează o cantitate mai mare de oţel de înaltă rezistenţă, care este şi mai dur decât cel folosit anterior, asta pentru o siguranţă mai mare, dar şi pentru o izolare vibro-fonică mai bună. Interesant este de remarcat că uşa portbagajului este realizată din plastic şi are sistem electric pentru închidere/deschidere.
Modelul, în dependenţă de echipament, poate avea o tapiţerie din piele, sistem multimedia cu monitor de 8.0 inci şi suport Apple CarPlay/Android Auto, jante de 20 inci, faruri full LED, inserţii din plastic moale, frână de mână electromecanică, reglaje în mai multe poziţii pentru scaunele din al doilea rând, până la şase airbag-uri, sisteme de protecţie şi asistenţă precum cel de frânare automată sau de urmărire/menţinere în bandă, etc.
Gama de motoare este formată dintr-un turbo diesel de 1.9 litri cu 150 CP/350 Nm, care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuală de producţie proprie sau la una automată în şase trepte, marca Aisin. Drept alternativă este un alt turbo diesel de 3.0 litri şi cu patru cilindri, cu 190 CP/450 Nm, care se poate combina doar cu transmisia automată.
Doar modelul în echipare de top, cel puţin pe piaţa din Thailanda, poate fi dotat cu AWD. În rest de bază este o tracţiune spate. Sistemul AWD include un ambreiaj pentru conectarea punţii faţă şi un demultiplicator cu un raport de 2,48:1. De asemenea, modelul 4×4 vine cu un regim special de rulare – Rough Terrain – care imită diferenţiale blocabile.
Vânzările noului Isuzu MU-X vor începe în Thailanda din noiembrie, preţul de start anunţat fiind de 18.650 de euro în banii nouă cunoscuţi.

Amintim că noul pickup Isuzu D-Max are acum un frate numit Mazda BT-50. Astfel, nu se exclude ca şi MU-X să se transforme într-un SUV Mazda în cadrul unui parteneriat, deşi va fi disponibil doar în unele ţări.
https://autoblog.md/video-noul-isuzu-mu ... ogo-mazda/


Mitsubishi L200 trece testul elanului la o viteza asemantoare cu cea a lui VW Golf 8 sau BMW M235i
Masinile pick-up sunt de obicei considerate ca fiind problematice cand vorbim de celebrul test al elanului.

Acum spaniolii de la km77 au pus la treaba si noul Mitsubishi L200 2020, model full size pick-up care reuseste sa treaca testul elanului cu o viteza de 69 km/h.

Efectiv cu aceeasi viteza a trecut testul elanului au trecut si noul VW Golf 8 2020 cat si sportivul BMW M235i GranC Coupe 2020.L200 ramane unul dintre cele mai bune modele pick-up din lume pentru ca reuseste sa fie extrem de usor, insa sa ofere soferului un feeling de SUV pe sosea cat si de off road veritabil atunci cand iesi in afara soselei.
https://whattruck.ro/mitsubishi-l200-tr ... bmw-m235i/
Fişiere ataşate
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg (191.15 KiB) Vizualizat de 123 ori
Low_XPANDERinMalaysia.jpg
Low_XPANDERinMalaysia.jpg (72.45 KiB) Vizualizat de 123 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2688
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 19, 2020 8:49 am

Informații neoficiale despre intenția Nissan de a vinde acțiunile Mitsubsihi

Nissan poate lua în calcul vânzarea acțiunilor pe care le deține la Mitsubsihi, potrivit unor informații confidențiale publicate de Bloomberg. Cele două companii neagă orice intenție în acest sens. Situația financiară dificilă prin care trec atât Nissan, cât și Mitsubishi ar putea conduce la destrămarea Alianței formate din Renault și cele două companii japoneze, așa cum estea ea structurată astăzi. Jurnaliștii Bloomberg susțin că au informații care arată că Nissan se gândește să renunțe la pachetul de 34% pe care îl deține la Mitsubishi, motivul fiind nevoia de bani și diminuarea pierderilor pe care le acumulează în acest moment de la cealaltă companie. Mitsubishi și-a estimat o pierdere de 140 miliarde yeni, pentru finalul anului fiscal, în martie 2021, parte din această pierdere urmând să se adauge rezultatului negativ pe care Nissan și l-a bugetat deja pentru aceeași perioadă.Cumpărarea acțiunilor Mitsubishi s-a produs în perioada în care Alianța Renault Nissan era condusă de Carlos Ghosn. După numai doi ani în care Ghosn a preluat poziția de președinte al Mistususbishi, compania înregistra creșteri seriaose ale vânzărilor și profit. Ulterior, începând din 2018, după arestarea lui Ghosn, situația financiară a companiei s-a degradat treptat. Anul acesta, șefii Mitsubishi au decis să retragă mașinile sale de pe piața europeană, în încercarea de a reduce costurile. Ulterior, decizia a fost modificată parțial, ca urmare a presiunilor dealerilor din UE. Ulterior apariției acestei informații, Nissan a transmis că „nu există planuri de schimbare a structurii de capital la Mitsubishi”. De asemenea, cei de la Mitsubishi au dat același răspuns, precizând că se continuă colaborarea în cadrul Alianței.
https://www.profit.ro/bloomberg/informa ... i-19595701





Mitsubishi raportează pierderi din cauza coronavirusului

TOKYO -- Mitsubishi Motors a raportat o pierdere de exploatare de 29,3 miliarde de yeni (279,1 milioane de dolari) în trimestrul încheiat în septembrie.30, comparativ cu un profit de 6,3 miliarde de yeni (60 milioane dolari) un an mai devreme ca vânzările s-au redus pe fondul pandemiei coronavirus.Producătorul auto își reduce forța de muncă și capacitatea de producție și închide reprezentanțele neprofitabile în încercarea de a reduce costurile fixe cu o cincime în termen de doi ani."Planul nostru de restructurare progresează mai repede decât am anticipat. Am redus costurile mai repede decât am planificat inițial", a declarat CEO-ul Takao Kato miercuri, într-un briefing telefonic de presă, după ce compania și-a făcut publice rezultatele.
În timp ce redresarea pieței din Asia de Sud-Est a fost lenta, compania are in vedere in viitor consolidarea capacitatii de productie la fabricile din Japonia și Thailanda , cererea fiiind mare , Kato a afirmat.Al șaselea cel mai mare producător auto din Japonia și-a păstrat prognoza pentru o pierdere operațională de 140 miliarde de yeni (1,3 miliarde de dolari) pentru întregul exercițiu financiar până în martie.Compania și-a redus ținta de vânzări pentru exercițiul financiar cu 21.000 de vehicule, la 824.000 de unități.În încercarea de a ridica profitul operațional anual la 50 de miliarde de yeni până în 2023, membrul junior al alianței auto Nissan-Renault își reduce, de asemenea, prezența în Europa și America de Nord și se va concentra pe Asia.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... oronavirus
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori